1.

ارائه الگوی استراتژی منابع انسانی سبز در بانک رفاه کارگران با رویکرد آینده

دوره 33، شماره 1 (پیاپی 128)، خرداد 1401
افسانه زمانی مقدم؛ لیلاالسادات قاسمی رام؛ زین العابدین امینی سابق؛ سید عبداله سجادی؛ سید احمد هاشمی

2.

ارائه مدلی جهت بازار فروش کالاهای جدید به روش وان تو وان مارکتینگ

دوره 32، شماره 1 (پیاپی 124)، خرداد 1400
افسانه زمانی مقدم

3.

ارائه مدل چهار بعدی جهت تقویت بازاریابی الکترونیکی صنایع تبدیلی آینده در افق چشم‌انداز 1404 (با تمرکز بر آمیخته بازاریابی الکترونیکی استان زنجان).(اصلاحه)

دوره 33، شماره 2 (پیاپی 129)، شهریور 1401
بابک مولایی؛ افسانه زمانی مقدم؛ فیروزه حاجی علی اکبری

4.

ارائه مدل کسب و کار فن‌بازارها در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر

دوره 31، شماره 4 (پیاپی 123)، اسفند 1399
شهرزاد هوشمندی نیا؛ کریم حمدی؛ سراج الدین محبی؛ افسانه زمانی مقدم

5.

شناسایی و رتبه بندی مولفه ها و شاخص های قصد خرید آتی محصولات با درگیری ذهنی بالا با استفاده از منطق دلفی فازی (مورد مطالعه: محصولات برند ال جی در کشور ایران)

دوره 30، شماره 4 (پیاپی 119)، اسفند 1398
ایلیا امینی نژاد؛ حسین وظیفه دوست؛ افسانه زمانی مقدم

6.

طراحی الگوی اثربخش آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی براساس نظریه داده بنیاد

دوره 33، شماره 4 (پیاپی 131)، اسفند 1401، صفحه 105-120
شهرام بیات؛ افسانه زمانی مقدم؛ حسین وظیفه دوست

7.

مدل کیفی کسب ارزش در حوزه فناوری اطلاعات مبتنی بر اقتصاد نوآوری با رویکرد داده بنیاد

دوره 33، شماره 1 (پیاپی 128)، خرداد 1401
علی علی آبادیان؛ افسانه زمانی مقدم؛ عباس خمسه؛ مهرداد حسینی شکیب

8.

مدل مهارت های زندگی نسل دیجیتال در ایران (نظام متوسطه دوم)

دوره 29، شماره 4 (پیاپی 115)، بهمن 1397، صفحه 119-136
پریسا زمانی فراهانی؛ افسانه زمانی مقدم؛ نادر قورچیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب