1.

اثر برند بر رفتار سرمایه گذار و ریسک درک شده بعنوان متغیر میانجی

دوره 8، شماره 32، دی 1398، صفحه 235-250
مقصود امیری؛ روح اله مرادی

2.

ارائه مدلی جهت پیاده‏سازی سرمایه‏گذاری هسته-پیرو در بورس تهران با استفاده از رویکرد ترکیبی الگوریتم‏های دقیق و فراابتکاری

دوره 4، شماره 15، مهر 1394، صفحه 53-70
میرفیض فلاح شمس؛ مقصود امیری؛ محمد مهدی بحرالعلوم؛ محسن قره‏خانی

3.

رتبه بندی شرکتهای تولیدی در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از مدلهای تصمیم گیری با معیارهای چندگانه و شبکه عصبی مصنوعی

دوره 2، شماره 7، مهر 1392، صفحه 73-84
مقصود امیری؛ مرتضی بکی حسکوئی؛ مهدی بیگلری کامی

4.

ردیابی شاخص بورس اوراق بهادار با در نظر گرفتن محدودیت زیان گریزی با استفاده از رویکرد جدید بیگ بنگ بیگ کرانچ

دوره 5، شماره 19، مهر 1395، صفحه 83-106
مقصود امیری؛ شایان کرمی؛ علیرضا ناصرپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب