1.

اثربخشی دیپلماسی رسانه‌ای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی

دوره 16، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 69-82
علیرضا قرائتی؛ محمد سلطانی فر

2.

ارزیابی پیشرفت و پسرفت رسانه‌های چاپی با استفاده از شاخص بهره‌وری مالم‌کوئیست در تحلیل پوششی داده‌ها

دوره 17، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 17-30
هانیه حقیقی نیا؛ محسن رستمی مال خلیفه؛ محمد سلطانی فر؛ اکبر نصرالهی

3.

بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران

دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، آذر 1397، صفحه 36-46
امید جهانشاهی؛ محمد سلطانی فر؛ علی دلاور؛ حسن خجسته

4.

تاثیرات و پیامدهای منفی شبکه‌های اجتماعی (فیس بوک، توییتر،لاین، وایبر) بر هویت اجتماعی کاربران

دوره 10، شماره 3(پیاپی30)، آذر 1394، صفحه 31-39
شیرزاد بخشی تلیابی؛ شهناز هاشمی؛ محمد سلطانی فر

5.

تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)

دوره 16، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 50-65
نادر اکبری وند؛ نازنین ملکیان؛ محمد سلطانی فر

6.

شناسایی عوامل مؤثر بر دیپلماسی فرهنگی در سینمای ایران

دوره 14، شماره 3، آذر 1398، صفحه 57-76
حبیب شیخی؛ محمد سلطانی فر؛ افسانه مظفری

7.

نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند

دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، اسفند 1395، صفحه 7-19
بابک فربودنیا؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد سلطانی فر

8.

نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور

دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، اسفند 1397، صفحه 7-18
حسن کربلایی حاجی اوغلی؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد سلطانی فر؛ علی دلاور؛ علی گرانمایه پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب