1.

ارایه الگوی مدیریت جذب توریسم سلامت درآینده ایران

دوره 32، شماره 1 (پیاپی 124)، خرداد 1400، صفحه 123-137
مانیا امین زاده؛ علی حاجیها؛ حسین وظیفه دوست؛ فریدون رهنما رودپشتی

2.

برنامه ریزی آینده ایران با برندسازی ملی

دوره 30، شماره 1 (پیاپی 116)، خرداد 1398، صفحه 153-169
امین اردلان؛ حسین وظیفه دوست؛ هاشم نیکومرام

3.

توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد پاسخگویی اجتماعی و آینده پژوهی

دوره 34، شماره 2 (پیاپی 133)، شهریور 1402، صفحه 31-43
وحیدرضا میرابی؛ محبوبه پرگو؛ حمیده رشادت جو؛ حسین وظیفه دوست

4.

شناسایی و رتبه بندی مولفه ها و شاخص های قصد خرید آتی محصولات با درگیری ذهنی بالا با استفاده از منطق دلفی فازی (مورد مطالعه: محصولات برند ال جی در کشور ایران)

دوره 30، شماره 4 (پیاپی 119)، اسفند 1398
ایلیا امینی نژاد؛ حسین وظیفه دوست؛ افسانه زمانی مقدم

5.

طراحی الگوی اثربخش آموزش کارآفرینی در صنایع تولیدی براساس نظریه داده بنیاد

دوره 33، شماره 4 (پیاپی 131)، اسفند 1401، صفحه 105-120
شهرام بیات؛ افسانه زمانی مقدم؛ حسین وظیفه دوست

6.

عوامل زیرساختی موثر در مدیریت آینده و توسعه صنعت پوشاک ایران

دوره 33، شماره 3 (پیاپی 130)، آذر 1401
حسین وظیفه دوست؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ فروزنده عظیمی

7.

مدل مرتبط با ارزش خرید و انگیزه خرید و پیامد های آن با رویکرد آینده پژوهی درخرده فروشی های همواره تخفیف در شهر تهران

دوره 30، شماره 1 (پیاپی 116)، خرداد 1398، صفحه 73-86
محمد جانی؛ کریم حمدی؛ حسین وظیفه دوست؛ وحیدرضا میرابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب