1.

بازارسازی در سیما ، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینه های تولید

دوره 12، شماره 2(پیاپی38)، آذر 1396، صفحه 7-17
حسن خجسته باقرزاده

2.

بازارسازی در سیما، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینه‌های تولید

دوره 12، شماره 2(پیاپی38)، آذر 1396، صفحه 7-17
حسن خجسته باقرزاده

3.

مقایسه گفتمان فرهنگی حاکم بر سینمای دهه قبل و پس از انقلاب اسلامی ایران

دوره 17، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 99-114
سید علی رحمان زاده؛ فرشته مجیدی؛ حسن خجسته باقرزاده؛ سید محمود نجاتی حسینی،


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب