1.

بررسی تاثیر شایعات اقتصادی در شبکه اجتماعی تلگرام بر روند توسعه ملی

دوره 13، شماره 51، شهریور 1400، صفحه 123-133
شهرام جرجانی؛ افسانه مظفری؛ علی اکبر فرهنگی

2.

بررسی توسعه فرهنگی اجتماعی سازمان ها با تکیه بر باز طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز رسانه ای سازمان‌های ایرانی (مورد پژوهش: بانک رفاه کارگران)

دوره 12، شماره 48، آبان 1399، صفحه 7-24
کامران کیانی منش؛ علی اکبر فرهنگی؛ سید جمال الدین طبیبی

3.

تلویزیون، توانمندسازی فردی و فقر انسانی؛ تبیین چارچوب کارکردی

دوره 13، شماره 50، خرداد 1400، صفحه 77-98
میثم سام بند؛ علی اکبر فرهنگی؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ محمدرضا قائدی

4.

نقش مهارت های ارتباطی مدیران در توسعه کسب و کار با تأکید بر مشتری مداری

دوره 10، شماره 2، خرداد 1397، صفحه 127-152
سمیه سادات مهدوی؛ سید وحید عقیلی؛ نوروز هاشم زهی؛ علی اکبر فرهنگی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب