1.

ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی

دوره 18، شماره 61، دی 1402، صفحه 31-42
زهرا رحیمی؛ ناصر آزاد؛ عبدالله نعامی؛ محمود مدیری

2.

تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 59-84
بیژن علی زاده؛ عبدالله نعامی؛ محمد کهندل؛ محمد نصراله نیا

3.

متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرف‌کننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 81-94
فاطمه عشوری؛ ناصر آزاد؛ عبدالله نعامی؛ محمود مدیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب