1.

بررسی رابطه استفاده از اخبار رسانه ملی با سطح آگاهی سیاسی زنان (مورد مطالعه: زنان 20 تا 65 سال منطقه 2 تهران)

دوره 10، شماره 2، خرداد 1397، صفحه 73-87
مریم واقف؛ سید علی رحمان زاده

2.

بررسی رابطه رسانه مورد استفاده با میزان گرایش به ارزش‌های دموکراسی

دوره 9، شماره 4، آذر 1396، صفحه 21-38
نگار کلهر محمدی؛ سید علی رحمان زاده

3.

بررسی و تحلیل استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی دو گروه زنان مطلقه و همسردار شهر مشهد

دوره 13، شماره 49، اسفند 1399، صفحه 93-102
زهرا سرائیان؛ سید علی رحمان زاده؛ نوروز هاشم زهی

4.

تبیین نقش شبکه های اجتماعی مجازی در رفتار اقتصادی شهروندان تهرانی در دوره پسا تحریم

دوره 13، شماره 50، خرداد 1400، صفحه 25-35
نیما بزاززادگان؛ سید علی رحمان زاده؛ افسانه مظفری

5.

تحلیل اسنادی آثار اجتماعی و اقتصادی اینترنت اشیا در کشور دانمارک

دوره 13، شماره 51، شهریور 1400، صفحه 247-263
بابک گلدوزیان؛ محمد سلطانی فر؛ سید علی رحمان زاده؛ سروش فتحی؛ سارا محمدپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب