1.

تبیین نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی

دوره 15، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 77-92
نیما بزاززادگان؛ سید علی رحمان زاده؛ افسانه مظفری

2.

شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)

دوره 17، شماره 3، آبان 1401، صفحه 105-117
مهدی علی شریفی؛ نوروز هاشم زهی؛ سید علی رحمان زاده؛ سید وحید عقیلی

3.

مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا

دوره 16، شماره 3، آبان 1400، صفحه 49-64
بابک گلدوزیان؛ محمد سلطانی فر؛ سید علی رحمان زاده؛ سروش فتحی؛ سارا محمدپور

4.

مقایسه گفتمان فرهنگی حاکم بر سینمای دهه قبل و پس از انقلاب اسلامی ایران

دوره 17، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 99-114
سید علی رحمان زاده؛ فرشته مجیدی؛ حسن خجسته باقرزاده؛ سید محمود نجاتی حسینی،


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب