1.

Providing a model for identifying the factors affecting the brand of banks: Investment approach on equity

دوره 8، شماره 29، تیر 2023، صفحه 93-115
Ali jalali nazari؛ Kambiz Heidarzadeh Hanzaei؛ Hamidreza Saeednia

2.

اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 151-175
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ سیامک کورنگ بهشتی؛ مجید ماهرانی برزانی

3.

ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 51-66
افسانه زمانی مقدم؛ شیوا جعفری فرد

4.

ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی)

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 95-103
انیسه قدرتی؛ مقدسه محمدیان

5.

ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 159-184
عبدالحمید ابراهیمی؛ بهرام خیری؛ سمیه یادگاری نیارکی

6.

ارزیابی نقش توأم احساسات سرمایه‌گذاران و ارزش ویژه برند بر عملکرد کوتاه‌مدت عرضه‌های اولیه سهام (شواهدی از بازار سرمایه ایران)

دوره 13، شماره 45، فروردین 1399، صفحه 111-129
نوشین کفشی؛ عبدالمجید عبدالباقی

7.

ارزش گذاری برند رایتل

دوره 5، شماره 17، فروردین 1395، صفحه 75-97
پیام حنفی زاده؛ آزاده راد

8.

ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی

دوره 2، شماره 3، آذر 1401
عطیه مرادی؛ حسین وظیفه دوست

9.

بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند

دوره 3، شماره 1، خرداد 1402
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی؛ سمانه کلدانی؛ غلام رضا مالکی فارسانی

10.

بررسی ارزش ویژه‌ برند بانک صادرات و واکاوی از اثرات سوء استفاده‌های مالی بر آن از نگاه مشتری

دوره 2، شماره 8، دی 1392، صفحه 55-70
میثم شفیعی رودپشتی؛ محدثه تراهی؛ فاطمه ملک‌شاهی

11.

بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران

دوره 22، شماره 1(پیاپی 88)، فروردین 1390، صفحه 23-38
دکتر محمد بامنی مقدم؛ کامبیز حیدرزاده؛ حامد مهرزادی

12.

بررسی پیامدهای فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس)

دوره 18، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 193-211
فرینوش لازار

13.

بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله)

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 19-30
حسین وظیفه دوست؛ بهروز قلی پور؛ حامد عباسی

14.

بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)

دوره 14، شماره 44، مهر 1398، صفحه 73-94
عباس قائدامینی هارونی؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ حمیرا عبدی

15.

بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)

دوره 8، شماره 19، مرداد 1392، صفحه 1-11
کامبیز حیدرزاده؛ محمد هاشمی

16.

بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال)

دوره 15، شماره 47، شهریور 1399، صفحه 37-50
مهتا نعیم آبادى؛ مجتبی معظمی

17.

بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری

دوره 8، شماره 18، فروردین 1392، صفحه 63-74
بهرام رنجبریان؛ ادریس محمودی؛ افشین قاسمی

18.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 1-20
محسن خون سیاوش؛ الیکا امیراصل؛ مجید محمدی پور پامساری

19.

بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر)

دوره 10، شماره 27، تیر 1394، صفحه 59-77
احمد راه چمنی؛ فرشته صادقی آذر هریس

20.

بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد)

دوره 7، شماره 17، دی 1391، صفحه 83-96
نادره السادات نجفی زاده؛ مهدی محرابی؛ رضا کرجالیان؛ علی مشایخ نیا

21.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر)

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 41-59
محمود محمدیان؛ راحیل شفیع ها

22.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 1-14
پیمان غفاری آشتیانی؛ بهزاد اکبری

23.

بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 1-16
علی اکبر فرهنگی؛ امیر اخلاصی؛ پدرام طلوعی

24.

بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 1-16
علی اکبر فرهنگی؛ امیر اخلاصی؛ پدرام طلوعی

25.

تأثیر ارزش ویژه برند بر ارزش ادراک‌شده و قصد خرید مجدد مشتریان محصولات ورزشی برند مجید

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آذر 1402
محبوب شیخعلی زاده؛ پریسا انگوری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب