1.

Impact of Consumer Social Responsibility and Brand Social Responsibility Image on Brand Loyalty

دوره 3، شماره 4، دی 2013، صفحه 297-309
H. Govind Mishra؛ P. Kumar Sinha؛ S. Singh؛ S. Koul

2.

Satisfaction towards Customer Loyalty in Auto-Mobile Industry of Pakistan

دوره 2، شماره 4، دی 2012، صفحه 363-371
A. U. Haq

3.

The Effect of Brand Equity on Purchase intention With Mediating Role of Brand Attitude

دوره 4، شماره 1، تیر 2023، صفحه 65-78
Ehsaneh Nejad Mohammad Nameghi؛ Abas Asadi؛ zahra khakrizi؛ Mohammad Ali Berangi,

4.

اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 151-175
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ سیامک کورنگ بهشتی؛ مجید ماهرانی برزانی

5.

ارائه مدل مدیریت تجربه مشتریان بر وفاداری به برند در محصولات با درگیری ذهنی بالا وکارکردهای آن در بها یابی و قیمت گذاری محصولات و خدمات "پژوهش آمیخته"

دوره 9، شماره 35، آذر 1399، صفحه 273-287
آزاده بوستانی؛ حمید رضا سعید نیا؛ حمید سعیدی؛ رحیم محترم

6.

ارزیابی تاثیر درگیری محصول بر میزان وفاداری به برند تلفن های همراه (مطالعه موردی: دانشجویان )

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 167-191
حمیدرضا سعیدنیا؛ سحر جمالی نژاد

7.

ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دوره 17، شماره 3( پیاپی 66)، مهر 1384، صفحه 45-58
کامبیز حیدرزاده؛ احمد زنده دل؛ حسین علی سلطانی

8.

ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 159-184
عبدالحمید ابراهیمی؛ بهرام خیری؛ سمیه یادگاری نیارکی

9.

بازاریابی احساسی، قابلیت‌های دینامیک و سودآوری سازمانی

دوره 12، شماره 35، شهریور 1396، صفحه 97-110
مجتبی پورسلیمی؛ انوش امیدی

10.

بررسی تأثیر ارزش‌های ادراکی مصرف‌کننده بر عشق به برند و پیامدهای آن: تبیین نقش میانجی هویت برند

دوره 12، شماره 37، بهمن 1396، صفحه 105-120
ایمان حکیمی

11.

بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله)

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 19-30
حسین وظیفه دوست؛ بهروز قلی پور؛ حامد عباسی

12.

بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)

دوره 8، شماره 19، مرداد 1392، صفحه 1-11
کامبیز حیدرزاده؛ محمد هاشمی

13.

بررسی تأثیر شخصیت و تصویر ذهنی برند بر تبلیغات شفاهی

دوره 11، شماره 32، آذر 1395، صفحه 1-25
مرجان دانشیان؛ شهناز نایب زاده؛ محمود معین الدین؛ اکرم اقبالی

14.

بررسی تأثیر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ)

دوره 16، شماره 53، دی 1400، صفحه 109-126
ماریا حسین زاده شیرذیلی؛ فرزاد آسایش؛ محمدرضا قربانیان

15.

بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 65-94
حسین صفرزاده؛ بهرام خیری؛ ریحانه آقا سید آقا

16.

بررسی رابطه بین برند و مصرف ‌کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)

دوره 9، شماره 23، تیر 1393، صفحه 127-147
فاطمه مطهری نژاد؛ سعید صمدی؛ زینب طولابی؛ یاسان الله پوراشرف

17.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر)

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 41-59
محمود محمدیان؛ راحیل شفیع ها

18.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 1-14
پیمان غفاری آشتیانی؛ بهزاد اکبری

19.

تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان

دوره 2، شماره 3، آذر 1401
ناصر آزاد؛ مهتاب السادات موسوی فرد

20.

تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی))

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 25-50
سید علیرضا موسوی؛ مریم کناره فرد

21.

تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 47-75
علی اکبر فرهنگی؛ راضیه عابدینی

22.

تأثیر نوآوری در مد بر ارزش برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان

دوره 16، شماره 52، آبان 1400، صفحه 111-125
سید محمد شمس زاده علوی

23.

تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه

دوره 13، شماره 38، اردیبهشت 1397، صفحه 115-132
مریم قمری پور؛ زهرا امیرحسینی

24.

تأثیر ویژگی‌های شخصیتی بیمه‌گذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت‌های بیمه ایران در شهرستان لنگرود)

دوره 12، شماره 35، شهریور 1396، صفحه 63-75
فرانک خدایاری؛ صدیقه طوطیان اصفهانی؛ رقیه تاج بر پرشکوهی

25.

تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری

دوره 9، شماره 23، تیر 1393، صفحه 111-125
محمد محمودی میمند؛ عطاءاله هرندی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب