1.

The Effect of Brand Equity on Purchase intention With Mediating Role of Brand Attitude

دوره 4، شماره 1، تیر 2023، صفحه 65-78
Ehsaneh Nejad Mohammad Nameghi؛ Abas Asadi؛ zahra khakrizi؛ Mohammad Ali Berangi,

2.

بررسی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری (موردکاوی: شرکت ایران خودرودیزل- مینی بوس کروز)

دوره 8، شماره 19، مرداد 1392، صفحه 1-11
کامبیز حیدرزاده؛ محمد هاشمی

3.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر)

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 41-59
محمود محمدیان؛ راحیل شفیع ها

4.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی لوازم آرایشی

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 1-14
پیمان غفاری آشتیانی؛ بهزاد اکبری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب