1.

ارائه مدل ارزش‌آفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس)

دوره 12، شماره 37، بهمن 1396، صفحه 63-76
سید علیرضا موسوی

2.

ارائه مدلی برای رویگردانی مشتریان از بانک ملی با استفاده از معادلات ساختاریافته (مطالعه موردی: شعب بانک ملی استان ایلام)

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 25-46
لطیف امامی؛ یاسان اله پوراشرف؛ زینب طولابی

3.

ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین

دوره 15، شماره 49، بهمن 1399، صفحه 23-37
حمیده رشادت جو؛ امیر ابراهیم پور

4.

ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک)

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 15-32
نادره السادات نجفی زاده؛ امین موجودی؛ پریا قاسمی

5.

ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو)

دوره 8، شماره 21، اسفند 1392، صفحه 119-140
سجاد شمسی گوشکی؛ محمد سلگی؛ محمد مهدی بهرام زاده

6.

ارزیابی مکانیزم میانجی گری کیفیت ارتباط و تعدیل اثرات تجربه اولیه در خدمات ISP

دوره 5، شماره 9، مهر 1389، صفحه 217-255
مرتضی موسی خانی؛ محمدحسن نصر آبادی

7.

اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 95-118
مهدی حقیقی کفاش؛ مسعود اکبری

8.

بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطه‌گر)

دوره 10، شماره 27، تیر 1394، صفحه 123-148
حسین رحیمی کلور

9.

بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 67-82
ماندانا پناهی وانانی؛ رضا شعبانی

10.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 1-20
محسن خون سیاوش؛ الیکا امیراصل؛ مجید محمدی پور پامساری

11.

بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی‌گری تصویر و دلبستگی احساسی برند

دوره 16، شماره 50، اردیبهشت 1400، صفحه 65-77
حسین نوروزی؛ داریوش طهماسبی آقبلاغی

12.

تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتریان سلاح های ووشو

دوره 1، شماره 3، مهر 1401، صفحه 234-223
سمیه میرانی

13.

تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک صادرات استان مازندران)

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 59-71
آصف کریمی؛ رضوان ولایتی شکوهی؛ اسماعیل شعبانی نژاد

14.

تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر وفاداری به برند تکنیک در مصرف‌کنندگان شهر بوشهر

دوره 2، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 43-55
صفورا شهنیایی؛ سیما نجف نژاد

15.

تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)

دوره 8، شماره 19، مرداد 1392، صفحه 29-46
فاطمه خواجویی؛ شهناز نایب زاده

16.

تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر)

دوره 14، شماره 42، اردیبهشت 1398، صفحه 57-76
فیروزه حاجی علی اکبری؛ نرگس موسوی

17.

رابطه نقش کارمندان در تشویق رفتارهای شهروندی مشتریان (مورد مطالعه بانک تجارت شعب ممتاز و درجه یک شهر تهران)

دوره 9، شماره 23، تیر 1393، صفحه 41-58
کریم حمدی؛ ندا کرمی

18.

طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری

دوره 18، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 61-85
سید محمد حسین لطفی آشتیانی؛ سید مهدی جلالی؛ بیتا تبریزیان

19.

نقش رضایت احساسی در تمایلات رفتاری مشتریان در ارتباط با کیفیت خدمت در صنعت هتل داری

دوره 6، شماره 12، مهر 1390، صفحه 45-62
محمد حقیقی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ غزال کیانوش قویم



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب