1.

ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین

دوره 15، شماره 49، بهمن 1399، صفحه 23-37
حمیده رشادت جو؛ امیر ابراهیم پور

2.

ارائه مدلی جهت شناسایی ابعاد کیفیت خدمات در بانکداری تکنولوژی محور از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی- واحد اراک)

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 15-32
نادره السادات نجفی زاده؛ امین موجودی؛ پریا قاسمی

3.

ارزیابی رضایت مندی بازدیدکنندگان از کیفیت تسهیلات تفرجی به روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت

دوره 12، شماره 3 (30-پیاپی 41)، مهر 1393، صفحه 27-35
سمانه سرحدی نسب؛ علیرضا میکائیلی تبریزی؛ سید حامد میرکریمی

4.

بررسی ارتباط بین میزان دینداری و رضایت از زندگی در بین شهروندان شهر شهرضا

دوره 17، شماره 61، آبان 1402، صفحه 19-37
زینب شیرازی؛ محمد علی چیت ساز؛ ناصر حجازی

5.

بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران

دوره 22، شماره 1(پیاپی 88)، فروردین 1390، صفحه 23-38
دکتر محمد بامنی مقدم؛ کامبیز حیدرزاده؛ حامد مهرزادی

6.

بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید

دوره 7، شماره 17، دی 1391، صفحه 1-16
محمد علی عبدالوند؛ محمد جانی

7.

بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران

دوره 22، شماره 1(پیاپی 88)، فروردین 1390، صفحه 69-88
دکتر کامبیز حیدرزاده؛ دکتر فرهاد غفاری؛ سپیده فرزانه

8.

بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 67-82
ماندانا پناهی وانانی؛ رضا شعبانی

9.

بررسی تاثیر رضایت از مقصد بر تبلیغات دهان به دهان گردشگران خارجی سلامت در بیمارستان‌های تهران

دوره 8، شماره 3، آذر 1396، صفحه 29-40
محمد جواد تقی پوریان؛ ام البنین عینی میرحسینلو

10.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 1-20
محسن خون سیاوش؛ الیکا امیراصل؛ مجید محمدی پور پامساری

11.

بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت

دوره 8، شماره 18، فروردین 1392، صفحه 1-19
پیمان غفاری آشتیانی؛ مجید زنجیردار؛ ماندانا پناهی وانانی

12.

بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی

دوره 6، شماره 11، تیر 1390، صفحه 33-62
محمدعلی عبدالوند؛ پروین علی پور

13.

بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز)

دوره 9، شماره 22، اردیبهشت 1393، صفحه 99-116
امین موجودی؛ عبدالهادی درزیان عزیزی؛ پریا قاسمی

14.

بررسی رابطه بین، میزان رضایت از مجتمع های مسکونی و تأثیر مجتمع های مسکونی بر روابط انسان

دوره 5، شماره 8، شهریور 1390، صفحه 103-118
حسین ذبیحی؛ فرح حبیب؛ کمال رهبری منش

15.

بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران)

دوره 14، شماره 44، مهر 1398، صفحه 41-59
علی اکبر خادمی؛ هانیه فرازنده

16.

بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران

دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، تیر 1391، صفحه 9-20
سیدوحید سیدوحید؛ افسانه مظفری؛ فاطمه توکلی

17.

بررسی میزان رضایت گردشگران ورزشی از کیفیت امکانات مجموعه ورزشی آزادی تهران

دوره 16، شماره 64، بهمن 1398، صفحه 120-130
بهرام قدیمی

18.

تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان از دیدگاه خریداران لوازم خانگی

دوره 9، شماره 23، تیر 1393، صفحه 59-78
سهیل قربانی قویدل؛ سید محمود شبگو منصف

19.

تأثیر برون‌سپاری بر رضایت‌مندی و رعایت حقوق بیماران مراجعه‌کننده به بخش‌های رادیولوژی بیمارستان‌های منتخب تهران

دوره 6، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 51-58
ساناز پارسامعین؛ امیراشکان نصیری پور

20.

تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)

دوره 8، شماره 19، مرداد 1392، صفحه 29-46
فاطمه خواجویی؛ شهناز نایب زاده

21.

تبیین همسویی پروژه‌های عمرانی شهرداری با نیاز شهروندان (مطالعه موردی ناحیه 3 منطقه 5 شهرداری تهران)

دوره 7، شماره 22، شهریور 1394، صفحه 86-97
سیده فاطمه حسینی

22.

رفع مسئولیت مدنی پزشک با اخذ برائت از بیمار

دوره 3، 2 (6 پاییز وزمستان 1389)، مهر 1389، صفحه 57-73
مهدی خادم سربخش

23.

شادی در فرهنگ ایرانی و آثار سیاسی آن

دوره 4، شماره 2 (پیاپی 9 پاییز 1387)، آبان 1387، صفحه 1-14
علی اکبر امینی

24.

شناسایی عوامل ایجاد رضایت روستاییان از شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان زنجان

دوره 7، 4 ( پیاپی 28)، بهمن 1393، صفحه 61-75

25.

شناسایی عوامل موثر بر کیفیت رابطه در بازار جرثقیل صنعتی در ایر ان

دوره 21، شماره 3(پیاپی 86)، مهر 1389، صفحه 71-84
دکتر منیژه حقیقی نسب؛ دکتر کامبیز حیدرزاده؛ حدیقه شریعت زاده

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب