1.

ابعاد سرمایه اجتماعی در نواحی هفتگانه منطقه 5شهر تهران

دوره 2، شماره 3، شهریور 1389، صفحه 137-159
جمیله فدوی؛ رضا کریمی

2.

اثر اعتماد نهادی بر عملکرد کارکنان وزارت ورزش و جوانان

دوره 13، شماره 49، اسفند 1399، صفحه 21-28
مهیار قوچوند؛ مجید سلیمانی؛ آزاده سید عالی نژاد

3.

ارائه راهکارهای اجرایی برای عوامل اعتمادساز در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر استادان، مدیران و خبرنگاران رسانه

دوره 14، شماره 3، آذر 1398، صفحه 77-98
میثم نجاتی؛ سعید سرابی؛ پیمان باقرپور

4.

ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین

دوره 15، شماره 49، بهمن 1399، صفحه 23-37
حمیده رشادت جو؛ امیر ابراهیم پور

5.

ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو)

دوره 8، شماره 21، اسفند 1392، صفحه 119-140
سجاد شمسی گوشکی؛ محمد سلگی؛ محمد مهدی بهرام زاده

6.

ارزیابی تأثیر بین اعتماد، تعهد و کیفیت ارتباط در صنعت خرده فروشی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهروند)

دوره 18، شماره 4 (پیاپی71)، دی 1385، صفحه 27-39
کامبیز حیدرزاده؛ الهه ملایی

7.

ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران

دوره 10، شماره 29، دی 1394، صفحه 71-84
زهرا فلاح اصل؛ محمدعلی عبدالوند

8.

ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان)

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 69-98
محمد علی عبدالوند؛ آناهیتا شماعی

9.

آنومی اجتماعی و عوامل موثر بر آن(مورد مطالعه شهر رشت)

دوره 9، شماره 29، اسفند 1395، صفحه 19-32
مجید حسینی‌نثار؛ مصطفی فیض ثابت؛ صغری شب افروزان

10.

بررسی اثرات مدیریت محله محور بر روی اعتماد شهروندان به مدیریت شهری (مطالعه موردی؛ سرای محله تجریش و شهادت)

دوره 11، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 93-102
نجمه دشتکی؛ حمید ماجدی

11.

بررسی اثر جهانی شدن فرهنگی، سرمایه اجتماعی و فرهنگی بر ارزش های معطوف به توسعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک

دوره 9، شماره 1، اسفند 1395، صفحه 119-130
سوسن سهامی

12.

بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران

دوره 22، شماره 1(پیاپی 88)، فروردین 1390، صفحه 23-38
دکتر محمد بامنی مقدم؛ کامبیز حیدرزاده؛ حامد مهرزادی

13.

بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک

دوره 7، شماره 16، آبان 1391، صفحه 40-61
پیمان غفاری آشتیانی؛ مجید زنجیردار؛ رضا شعبانی

14.

بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 67-82
ماندانا پناهی وانانی؛ رضا شعبانی

15.

بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک)

دوره 10، شماره 28، مهر 1394، صفحه 15-30
محمد امین جمشیدیان

16.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 1-20
محسن خون سیاوش؛ الیکا امیراصل؛ مجید محمدی پور پامساری

17.

بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت

دوره 8، شماره 18، فروردین 1392، صفحه 1-19
پیمان غفاری آشتیانی؛ مجید زنجیردار؛ ماندانا پناهی وانانی

18.

بررسی تاثیر کیفیت خدمات اتوماتیک بر تعهد مشتریان در صنعت بانکداری

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 67-84
حسین وظیفه دوست؛ رضوان امیدزاده

19.

بررسی تأثیر مشتری‌مداری بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده لوازم منزل با در نظر گرفتن تأثیر اعتماد، ارتباطات و تعهد رفتاری به کمک روش بیزی

دوره 14، شماره 45، دی 1398، صفحه 91-106
فاطمه خانمحمدی؛ محسن خون سیاوش؛ محمد علی عبدالوند

20.

بررسی تأثیر مؤلفه‌های مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (1394)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 91-102
سعید خیاط مقدم؛ اسماعیل زمانی بیدختی؛ ابوالفضل منصوری کیا؛ محبوبه اسدی؛ مریم زارع حسینی

21.

بررسی تطبیقی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و بی بی سی فارسی

دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، مرداد 1393، صفحه 75-90
سمیه سادات مهدوی؛ فاطمه احمدنژاد اتو

22.

بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان)

دوره 9، شماره 23، تیر 1393، صفحه 1-17
اصغر باجلان؛ مجتبی منصوری؛ رضا شعبانی

23.

بررسی رابطه بین اعتماد و پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان شعب بانک سپه استان گلستان

دوره 7، ویژه نامه 1395، اسفند 1395، صفحه 111-137
هرمز مهرانی؛ منصوره صادقی

24.

بررسی شاخص‌های موثر بر هویت شهروندی و راهکارهای ارتقای آن در شهر تهران(مطالعه موردی منطقه 3 تهران)

دوره 6، شماره 18، شهریور 1393، صفحه 96-106
معصومه رحمانی؛ عزت الله اصغری زاده؛ مهدیه اودرخانی؛ مهدی پورقاسم میانجی

25.

بررسی عوامل فرهنگی– اجتماعی موثر بر هویت اجتماعی جوانان (مطالعه موردی شهر هشتگرد)

دوره 1، شماره 1، بهمن 1387، صفحه 6-25
غلامعباس توسلی؛ مهدی اصل زعیم

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب