1.

Assessing the customer's satisfaction with the Service quality of Microfinance Institutions in Iran (Case Study: Shahed Microfinance Institution)

دوره 7، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 50-76
Eslam Karimi؛ Mojtaba Abbasi Ghadi

2.

Comparison of Women's Satisfaction and Empowerment through an Asset-Based Approach in Formal and Informal Settlements (Case S‌tudy: Zafaraniyeh and Rezvanshahr Neighborhoods in Tabriz)

دوره 13، شماره 4، دی 2023، صفحه 33-48
Raheleh Abdollahi؛ Solmaz Babazadeh Oskouei

3.

Determining the efficiency, satisfaction and productivity of the public transportation system using data envelopment analysis and its applied study on Mashhad bus lines

دوره 8، شماره 38، بهمن و اسفند 2022، صفحه 5-20
Maliheh Shahkooeei؛ Farzad Rezai Balf؛ Mohsen Rabbani؛ Mehdi Fallah Jelodar

4.

Intellectual Capital Effects by Satisfactory Design on Financial and Economic Performance of Malaysian Companies

دوره 2، شماره 3، دی 2012، صفحه 1-11
Payam Mojtahedi

5.

Residents’ Satisfaction with Adequacy of Facilities in Metropolitan Ibadan, Nigeria

دوره 10، شماره 4، دی 2020، صفحه 39-48
S.A. Olatunji؛ S.A. Adeyemi؛ A.O. Yoade

6.

Satisfaction of Residents of Tehran Residential Towers from Cultural Aspect (Case Study: A.S.P Residential Tower and Tehran International Tower)

دوره 5، شماره 1، فروردین 2015، صفحه 41-50
Sahar Nivi؛ Ghazal Safdarian

7.

Sense of Satisfaction: How Physical Elements of His‌torical Texture Walls Could Affect Residents’ Satisfaction in the Neighborhoods?

دوره 11، شماره 2، تیر 2021، صفحه 41-52
Mohammad Hossein Javanmardi؛ Hadi Keshmiri؛ Ghazale Shabani؛ Mina Razmara

8.

Study of Social, Physical Qualities and Satisfaction in Selected Students Halls of Residence, University of Ibadan, Nigeria

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 2016، صفحه 5-20
Muyiwa Lawrence Akinluyi

9.

ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین

دوره 15، شماره 49، بهمن 1399، صفحه 23-37
حمیده رشادت جو؛ امیر ابراهیم پور

10.

ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 85-102
منیژه حقیقی نسب؛ بهاره عابدین

11.

ارائه مدل سنجش رضایت‌مندی عمومی از عملکرد سیستم‎های بهداشتی و درمانی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 67-77
یاسمن عرب عامری؛ علی اکبر حسنی

12.

ارزیابی رضایت مندی بازدیدکنندگان از کیفیت تسهیلات تفرجی به روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت

دوره 12، شماره 3 (30-پیاپی 41)، مهر 1393، صفحه 27-35
سمانه سرحدی نسب؛ علیرضا میکائیلی تبریزی؛ سید حامد میرکریمی

13.

ارزیابی رضایتمندی شهروندان از عملکرد زیرگذرها در شهر تهران (مطالعه موردی: پروژه زیرگذر چهارراه ولیعصر شهر تهران)

دوره 8، شماره 27، اسفند 1395، صفحه 42-53
علی شماعی؛ افسانه فخری پور محمدی؛ احمد زنگانه؛ طاهر پریزادی

14.

ارزیابی عملکرد شهرداری با تاکید بر سنجش میزان رضایت مندی ساکنین از خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (نمونه موردی: شهرداری منطقه 1 شهر شیراز

دوره 23، شماره 8، آبان 1400، صفحه 249-265
کرامت الله زیاری؛ لیلا محمدی کاظم آبادی؛ حمیده زعیمی؛ محمد علی خانی زاده

15.

ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان)

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 69-98
محمد علی عبدالوند؛ آناهیتا شماعی

16.

ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از کیفیت پارکهای درون شهری (مطالعه موردی: پارکهای شهر اهر)

دوره 8، شماره 26، شهریور 1395، صفحه 43-56
مریم ناصر؛ اصغر محمدی

17.

ارزیابی مکانیزم میانجی گری کیفیت ارتباط و تعدیل اثرات تجربه اولیه در خدمات ISP

دوره 5، شماره 9، مهر 1389، صفحه 217-255
مرتضی موسی خانی؛ محمدحسن نصر آبادی

18.

ارزیابی مؤلفه‌های مؤثر بر افزایش رضایت‌مندی گردشگران در فرآیند مسیریابی (مطالعه موردی محله پایین خیابان مشهد)

دوره 15، شماره 4، دی 1400، صفحه 51-64
تکتم حنایی؛ ساناز سعیدی؛ احسان ارمز؛ شیما عابدی

19.

بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران

دوره 22، شماره 1(پیاپی 88)، فروردین 1390، صفحه 23-38
دکتر محمد بامنی مقدم؛ کامبیز حیدرزاده؛ حامد مهرزادی

20.

بررسی تاثیرات شایستگی نام تجاری بر وفاداری مشتریان دو بانک ملی ایران ( دولتی ) و بانک پارسیان ( خصوصی )

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 193-225
مهرداد حسن زاده؛ علی قدیری

21.

بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران

دوره 10، شماره 27، تیر 1394، صفحه 1-16
کامبیز حیدرزاده؛ آرزو جوان بخت

22.

بررسی تاثیر ارزش های خرید مصرف کنندگان بر رضایت، وفاداری، گفته های کوچه و بازار و سهم از سبد خرید

دوره 7، شماره 17، دی 1391، صفحه 1-16
محمد علی عبدالوند؛ محمد جانی

23.

بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران

دوره 22، شماره 1(پیاپی 88)، فروردین 1390، صفحه 69-88
دکتر کامبیز حیدرزاده؛ دکتر فرهاد غفاری؛ سپیده فرزانه

24.

بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 67-82
ماندانا پناهی وانانی؛ رضا شعبانی

25.

بررسی تاثیر رضایت از مقصد بر تبلیغات دهان به دهان گردشگران خارجی سلامت در بیمارستان‌های تهران

دوره 8، شماره 3، آذر 1396، صفحه 29-40
محمد جواد تقی پوریان؛ ام البنین عینی میرحسینلو

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب