1.

A Critical View of Global Management Accounting Principles

دوره 3، شماره 9، تیر 2018، صفحه 17-27
Mona Abednazari؛ Fereydon Rahnamay Roodposhti؛ Hashem Nikoumaram؛ Zahra Pourzamani

2.

An Extension of the Technology Acceptance Model for the E-Repurchasing of Sports Match Tickets

دوره 6، شماره 1، فروردین 2016، صفحه 1-12
J. Khazaei Pool؛ R. Verij Kazemi؛ M. Amani؛ J. Kia Lashaki

3.

A Novel Trust Management Model in the Social Internet of Things

دوره 5، شماره 2، مرداد 2019، صفحه 57-70
Gholamhossein Ekbatanifard؛ Omid Yousefi

4.

Investigation of factors influencing on acceptance of use of financial technologies with moderating role of perceived risk (case study: Pasargad Bank)

دوره 7، شماره 26، مهر 2022، صفحه 187-196
seyedeh shima eftekhari sinjani؛ alireza rousta؛ Abdullah naami

5.

Investigation of the influence of perceived risk dimensions on purchase intention with mediating role of trust in Iranian product

دوره 7، شماره 25، تیر 2022، صفحه 111-123
Aliakbar Shahri Mejarshin؛ Alireza Rousta؛ Abdullah Naami

6.

P2P Network Trust Management Survey

دوره 3، شماره 2، مرداد 2017، صفحه 89-106
Seyed Hossein Ahmadpanah؛ Rozita Jamili Oskouei؛ Abdullah Jafari Chashmi

7.

Satisfaction towards Customer Loyalty in Auto-Mobile Industry of Pakistan

دوره 2، شماره 4، دی 2012، صفحه 363-371
A. U. Haq

8.

Sociological Explanation of the Effect of Social Capital on the Forms of Alienation among Adult Residents of Tehran

دوره 8، شماره 1، خرداد 2018، صفحه 35-52
Seyede Masoomeh Ghafouri Kale؛ Alireza Mohseni Tabrizi

9.

Sociological Study of Institutional factors in Sustainable Employment Generation Project (EGP) and Realizing the Production Leap

دوره 11، شماره 4، اسفند 2021، صفحه 85-100
Asghar Nasiri؛ Manouchehr Pahlavan؛ Ali Asghar Abbasi Esfajir

10.

Utilizes the Community Detection for Increase Trust using Multiplex Networks

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2018، صفحه 21-26
Rahimeh Habibi؛ Ali Haroun Abadi

11.

ارائه راهکارهای اجرایی برای عوامل اعتمادساز در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر استادان، مدیران و خبرنگاران رسانه

دوره 14، شماره 3، آذر 1398، صفحه 77-98
میثم نجاتی؛ سعید سرابی؛ پیمان باقرپور

12.

ارائه مدل تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر رفتار مصرف‌کننده در استارت آپ‌های حوزه فناوری نوین

دوره 15، شماره 49، بهمن 1399، صفحه 23-37
حمیده رشادت جو؛ امیر ابراهیم پور

13.

ارزیابی تأثیر بین اعتماد، تعهد و کیفیت ارتباط در صنعت خرده فروشی (مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهروند)

دوره 18، شماره 4 (پیاپی71)، دی 1385، صفحه 27-39
کامبیز حیدرزاده؛ الهه ملایی

14.

ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در میان مشتریان بانک های دولتی و خصوصی مناطق 22 گانه شهر تهران

دوره 10، شماره 29، دی 1394، صفحه 71-84
زهرا فلاح اصل؛ محمدعلی عبدالوند

15.

ارزیابی عوامل موثر بر رضایت خریدار در زنجیره تامین (مطالعه موردی: کارخانجات مواد غذایی استان اصفهان)

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 69-98
محمد علی عبدالوند؛ آناهیتا شماعی

16.

ارزیابی مکانیزم میانجی گری کیفیت ارتباط و تعدیل اثرات تجربه اولیه در خدمات ISP

دوره 5، شماره 9، مهر 1389، صفحه 217-255
مرتضی موسی خانی؛ محمدحسن نصر آبادی

17.

آنومی اجتماعی و عوامل موثر بر آن(مورد مطالعه شهر رشت)

دوره 9، شماره 29، اسفند 1395، صفحه 19-32
مجید حسینی‌نثار؛ مصطفی فیض ثابت؛ صغری شب افروزان

18.

اوصاف اختصاصی وصی از دیدگاه مذاهب خمسه و حقوق

دوره 12، 1(23 بهار و تابستان 1398)، شهریور 1398، صفحه 119-161
احمد علی قانع؛ اسماعیل محمدپور

19.

بررسی اثر جهانی شدن فرهنگی، سرمایه اجتماعی و فرهنگی بر ارزش های معطوف به توسعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک

دوره 9، شماره 1، اسفند 1395، صفحه 119-130
سوسن سهامی

20.

بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام(online)

دوره 23، شماره 1,2(ویژه نامه شماره های 94-95 بهاروتابستان1391)، اردیبهشت 1391، صفحه 27-42
حسین وظیفه دوست؛ دنیا اسکندرنیا

21.

بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران

دوره 22، شماره 1(پیاپی 88)، فروردین 1390، صفحه 23-38
دکتر محمد بامنی مقدم؛ کامبیز حیدرزاده؛ حامد مهرزادی

22.

بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک

دوره 7، شماره 16، آبان 1391، صفحه 40-61
پیمان غفاری آشتیانی؛ مجید زنجیردار؛ رضا شعبانی

23.

بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 67-82
ماندانا پناهی وانانی؛ رضا شعبانی

24.

بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک)

دوره 10، شماره 28، مهر 1394، صفحه 15-30
محمد امین جمشیدیان

25.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 1-20
محسن خون سیاوش؛ الیکا امیراصل؛ مجید محمدی پور پامساری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب