1.

اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی

دوره 13، شماره 38، اردیبهشت 1397، صفحه 33-45
الهام مشکل گشا؛ رسول نظری؛ رضا فردی پور

2.

احساسات اخلاقی مصرف‌کننده در بازاریابی ورزشی: توسعه یک مقیاس

دوره 14، شماره 43، تیر 1398، صفحه 75-88
جاسم منوچهری

3.

ارائه الگو برای طراحی (MkIS) سیستم اطلاعات بازاریابی برای کارخانجات شیر پگاه تهران

دوره 1، شماره 1، آذر 1385، صفحه 99-126
هرمز مهرانی؛ اصغر صرافی زاده؛ فلورا هفت لنگی

4.

ارائه مدل ارتقاء برند بانک پارسیان مبتنی بر تئوری داده بنیاد بارویکرد ارزش آفرینی

دوره 9، شماره 35، آذر 1399، صفحه 357-381
پریسا غلامی؛ مرتضی فرجی؛ علیرضا روستا

5.

ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه‌ ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی

دوره 14، شماره 45، دی 1398، صفحه 57-72
حمید رضا نکو آبادی؛ رسول نظری؛ الهام مشکل گشا

6.

اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 95-118
مهدی حقیقی کفاش؛ مسعود اکبری

7.

بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان

دوره 6، شماره 12، مهر 1390، صفحه 100-112
بهرام خیری؛ بهروز قاسمی؛ وحیدرضا میرابی؛ پویا قلی پور سنگلجی

8.

بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 49-60
ندا بنی اسدی؛ داود ثمری؛ جمال فرج الله حسینی؛ مریم امیدی نجف آبادی

9.

بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 103-120
فرخ قوچانی؛ شهرام هاشم نیا؛ رویا اقبال

10.

بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم

دوره 3، شماره 1، خرداد 1402
پیمان غفاری اشتیانی؛ مریم غیاث آبادی فراهانی

11.

بررسی عوامل اثرگذار بر نوآوری بازاریابی خوشه کسب‌وکار خرما در استان خوزستان

دوره 10، شماره 2، مرداد 1396، صفحه 1-10
مسعود حکمت؛ مهدی میردامادی؛ سیدجمال فرج‌اله حسینی؛ داود ثمری؛ محسن ابراهیم‌پور

12.

بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران)

دوره 18، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 77-88
آناهیتا محمدی؛ محمد سیادتان؛ مهدی کروبی

13.

بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی با استفاده از چارچوب تیلور و اوکازاکی (مطالعه موردی)

دوره 12، شماره 3(پیاپی39)، اسفند 1396، صفحه 103-114
سمیه لبافی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ داوود محمدی

14.

تاثیر حمایت‌های اجتماعی توسعه‌پذیر بر رضایت‌مندی مشتری و رفتار شهروندی

دوره 11، شماره 1، دی 1397، صفحه 101-113
کریم حمدی

15.

تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 1-15
امیررضا احمدنژادمستی؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ فرشته لطفی زاده

16.

تجزیه و تحلیل پیشرا ن های تاثیرگذار بر بازاریابی خدمات تجاری با تمرکز بر چشم انداز حوزه ی واردات و صادرات کالاهای بنگاه های کوچک و متوسط

دوره 32، شماره 4 (پیاپی 127)، اسفند 1400
غلامعلی رحیمی؛ وحید ناصحی فر؛ تهمینه ناطق

17.

تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 59-84
بیژن علی زاده؛ عبدالله نعامی؛ محمد کهندل؛ محمد نصراله نیا

18.

تعیین عوامل موثر بر بازاریابی محصولات شناسنامه دار (مطالعه موردی: تخم مرغ نشان دار شهر تهران)

دوره 8، شماره 19، مرداد 1392، صفحه 47-65
ایمان رادی پور؛ ولی بریم نژاد

19.

شناسایی، رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی آموزشی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران و ارائه مدل مناسب

دوره 15، شماره 47، شهریور 1399، صفحه 103-122
پریا محمدیها؛ امیرحسین محمد داودی؛ مریم مصلح

20.

شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 79-91
نوید ماجدی؛ امیرحسین شایق

21.

طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 69-91
کریم اسگندری؛ لیلا بیگلو

22.

عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان در مرکز ناباروری یزد در سال 1393

دوره 6، شماره 3، آبان 1394، صفحه 35-42
محمد رنجبر عزت آبادی؛ مهناز ایوگی؛ عارفه دهقانی تقتی؛ نجمه باقیان

23.

مبانی بازاریابی مالی: جایگاه اهمیت و ضرورت شناخت آن در مدیریت مالی مبتنی بر رویکرد نظریه‌پردازی

دوره 2، شماره 6، تیر 1392، صفحه 1-14
فریدون رهنمای رودپشتی؛ منصور فیض الله زاده

24.

مدل بازاریابی شخصی اعضای هیات علمی (موردمطالعه:دانشگاههای استان اردبیل)

دوره 13، شماره 46، تیر 1401، صفحه 115-132
محسن شیرپور؛ صدرالدین ستاری؛ رسول وظیفه

25.

مفهوم پردازی نقش فرد کارآفرین در بازاریابی کسب و کارهای خانگی محور

دوره 6، شماره 11، تیر 1390، صفحه 63-84
امیر محمد گلابی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ جهانگیر یداللهی؛ مهران رضوانی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب