1.

ارزیابی تاثیرات مشترک متغیرهای شناختی و ارتباطی برند بر رفتارخرید مصرف کنندگان

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 69-92
منصور صمدی؛ زینب ضیائی

2.

ارزیابی تاثیر ویژگی‌های هدایت کننده صفحات وب سایت بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان

دوره 19، شماره1(پیاپی 76)، فروردین 1387، صفحه 57-69
کریم حمدی؛ کامبیز حیدرزاده؛ بهناز خدایاری

3.

ارزیابی تمایلات (ترجیحات) مشتریان در فرایند تصمیم گیری خرید کالاهای خارجی

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 46-67
کامبیز حیدرزاده؛ حسام زند حسامی؛ محمد مهدی حسنلو

4.

بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری

دوره 8، شماره 19، مرداد 1392، صفحه 93-107
محمد علی عبدالوند؛ پرنیا پراخودی مقدم

5.

بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات

دوره 7، شماره 15، تیر 1391، صفحه 41-66
حسین وظیفه دوست؛ مه سا حریری

6.

بررسی تاثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 65-94
حسین صفرزاده؛ بهرام خیری؛ ریحانه آقا سید آقا

7.

بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده بر رفتار خرید در فروشگاه های زنجیره ای

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 55-72
منصور صمدی؛ حسین فارسی زاده؛ محمد نورانی

8.

بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان (بررسی موردی شهر تهران)

دوره 6، شماره 12، مهر 1390، صفحه 21-43
کریم حمدی؛ فرهاد غفاری؛ آرایه افسردگان

9.

بررسی میزان ملیت گرایی مصرف کنندگان در صنعت لوازم خانگی کوچک در ایران

دوره 2، شماره 3، مهر 1386، صفحه 72-87
میر احمد امیرشاهی؛ شادی مظهری

10.

بررسی نقش الگوهای ارتباطی والدین بر درک کودکان از تاثیرگذاریشان در خرید

دوره 2، شماره 2، فروردین 1386، صفحه 17-33
کامبیز حیدرزاده؛ نگار معتمدی

11.

بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 37-54
حسین وظیفه دوست؛ وحیدرضا میرابی؛ مجید محمدی

12.

تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، بعد مسافت، رضایت مشتری و نیات رفتاری خریداران (مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای شهروند تهران)

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 85-102
حبیب اله جوانمرد؛ سمانه حسینی

13.

شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران با استفاده از AHP فازی

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 15-40
محمدعلی عبدالوند؛ صبرا فریدون فر

14.

طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه‌های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده‌

دوره 19، شماره1(پیاپی 76)، فروردین 1387، صفحه 1-13
سهراب خان محمدی؛ محسن محمدی

15.

مروری بر رفتار مصرف‌کنندگان در عصر تکنولوژی از نگاه اقتصاد رفتاری

دوره 13، شماره 46، آذر 1402، صفحه 79-97
فاطمه معصومی سوره؛ محمد رضا ناهیدی امیر خیز؛ علیرضا بافنده زنده؛ سید یوسف حاجی اصغری

16.

نقش تبلیغات تلویزیونی در تغییر رفتار خرید مخاطبان بر مبنای مدل داگمار (مورد مطالعه نمایندگی‌های LG در مناطق 5 و 11 کلان شهر تهران)

دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، مرداد 1397، صفحه 65-80
علیرضا صباغ؛ پیمان غفاری آشتیانی

17.

نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس)

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 1-33
محمد علی عبدالوند؛ ناهید ریحانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب