1.

ارائه الگویی برای ارزیابی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات (مطالعه موردی: بانک های شهرستان اراک)

دوره 20، شماره 2(پیاپی 81)، تیر 1388، صفحه 35-51
محمد علی عبدالوند؛ پیمان غفاری آشتیانی

2.

بررسی تاثیر عوامل موثر بر بازاریابی رابطه مند در روابط کامل خریدار- فروشنده

دوره 6، شماره 13، دی 1390، صفحه 95-114
سید کامران نوربخش؛ لیلا پشنگ

3.

بررسی تاثیر کیفیت ارتباطات و تفاهم با مشتری بر روی گفته های شفاهی مثبت

دوره 8، شماره 18، فروردین 1392، صفحه 1-19
پیمان غفاری آشتیانی؛ مجید زنجیردار؛ ماندانا پناهی وانانی

4.

بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان

دوره 9، شماره 24، مهر 1393، صفحه 113-138
اکبر شیدائی حبشی؛ علیرضا فضل زاده؛ محمد فاریابی

5.

تأثیر بازاریابی رابطه‌مند بر عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار

دوره 12، شماره 42، مهر 1398، صفحه 27-42
منیژه حقیقی نسب؛ محمد رضا رستمی؛ فرزانه خوب بخت؛ نازنین حکیمی فر

6.

شناسایی موانع و محدودیت های اجرای بازاریابی رابطه مند در شرکت های بیمه دولتی در ایران

دوره 2، شماره 2، فروردین 1386، صفحه 1-16
میر احمد امیرشاهی؛ معصومه سفیانیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب