1.

اثر برند بر رفتار سرمایه گذار و ریسک درک شده بعنوان متغیر میانجی

دوره 8، شماره 32، دی 1398، صفحه 235-250
مقصود امیری؛ روح اله مرادی

2.

پذیرش بانکداری همراه توسط مشتریان بانک های ایرانی

دوره 8، شماره 18، فروردین 1392، صفحه 21-46
مهدی بهبودی؛ امیر عابدینی کشکسرای؛ مرضیه جلیلوند شیرخانی تبار

3.

تأثیر شهرت و کیفیت وب‌سایت‌ها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاه‌های‌ آنلاین (مطالعه موردی: وب‌سایت دیجی‌کالا)

دوره 15، شماره 46، خرداد 1399، صفحه 33-52
علی خورسند دلچه؛ صدیقه جلال پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب