1.

Investigation of the influence of perceived risk dimensions on purchase intention with mediating role of trust in Iranian product

دوره 7، شماره 25، تیر 2022، صفحه 111-123
Aliakbar Shahri Mejarshin؛ Alireza Rousta؛ Abdullah Naami

2.

اثر برند بر رفتار سرمایه گذار و ریسک درک شده بعنوان متغیر میانجی

دوره 8، شماره 32، دی 1398، صفحه 235-250
مقصود امیری؛ روح اله مرادی

3.

ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 17-35
محمد علی عبدالوند؛ مهرنوش نجفی

4.

برآورد مخارج اجتناب از آلودگی آب (مورد مطالعه شهر اهواز)

دوره 25، شماره 6، شهریور 1402، صفحه 59-72
امیرحسین منتظرحجت؛ محمد محبی

5.

بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 1-16
کامبیز حیدرزاده؛ معصومه ورامینی

6.

بررسی تاثیر اعتماد و ریسک ادراک شده بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانک های شهرستان اراک

دوره 7، شماره 16، آبان 1391، صفحه 40-61
پیمان غفاری آشتیانی؛ مجید زنجیردار؛ رضا شعبانی

7.

پذیرش بانکداری همراه توسط مشتریان بانک های ایرانی

دوره 8، شماره 18، فروردین 1392، صفحه 21-46
مهدی بهبودی؛ امیر عابدینی کشکسرای؛ مرضیه جلیلوند شیرخانی تبار

8.

تأثیر شهرت و کیفیت وب‌سایت‌ها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاه‌های‌ آنلاین (مطالعه موردی: وب‌سایت دیجی‌کالا)

دوره 15، شماره 46، خرداد 1399، صفحه 33-52
علی خورسند دلچه؛ صدیقه جلال پور

9.

تحلیل ریسک‌های ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر)

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 61-78
بهروز دینی؛ میثم فخاریان؛ ابوالفضل معصوم زاده زواره؛ سمیرا گلکاران مقدم

10.

جایگاه خدمات بانکداری اینترنتی (IBS) در بازار جوانان (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین)

دوره 7، شماره 14، فروردین 1391، صفحه 57-73
ابوالفضل تاج زاده؛ سپیده نیساری تبریزی

11.

شناسایی نقش مؤثر میانجی گرایش اعتماد و جنسیت مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد و بازاریابی آنلاین با رویکرد آینده‌نگاری (مطالعه موردی: مجتمع سینا اسکان غرب)

دوره 13، شماره 40، آبان 1397، صفحه 63-82
حسین عادل؛ ابوتراب علیرضایی؛ سید مهدی جلالی

12.

نقش متغیرهای روانشناختی و آگاهی بر تمایل به سرمایه گذاری با تاکید بر نقش واسطه ای ریسک ادراک شده مشتریان خدمات سرمایه گذاری

دوره 9، شماره 30، مرداد 1395، صفحه 1-15
امیررضا کنجکاو منفرد؛ سعید فتحی؛ بهرام رنجبریان



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب