1.

Simulation of Stichastic Data Envelopment Analysis in Selection of Research and Development Projects

دوره 8، شماره 35، مهر و آبان 2022، صفحه 145-162
Mehdi Namazi؛ Emran Mohammadi

2.

اثرات ویژگی‌های ادراک‌شده کودهای زیستی بر تمایل به مصرف این کودها در بین کشاورزان: شواهدی از روستای ینگیجه در شهرستان زنجان

دوره 12، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 54-64
احسان قلی فر؛ علی میرشکاری؛ رسول لوایی آدریانی؛ حسام‌الدین غلامی

3.

"اثر رشد، نوآوری ومدیریت دانش بر رابطه بین ابعاد کارت امتیازی متوازن با بهره وری سازمانی"

دوره 10، شماره 37، فروردین 1400، صفحه 159-171
راضیه رضایی؛ سید یوسف احدی سرکانی؛ محمد محمودی

4.

ارائه الگوی مطلوب شهر خلاق در کلانشهر تهران

دوره 11، شماره 1، دی 1397، صفحه 33-61
رضا مافی؛ محسن قدمی؛ محمدمهدی مظاهری؛ فاطمه عزیز آبادی فراهانی

5.

ارائه مدلی مناسب جهت انتقال اثربخش فناوری در صنایع خودروسازی ایران

دوره 20، شماره 2(پیاپی 81)، تیر 1388، صفحه 159-169
پریوش جعفری؛ محمود سمیعی نصر

6.

ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 1-26
محمدرضا پاکدل؛ شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی

7.

ارزیابی نقش گرایش کارآفرینانه، ساختار سازمانی و بازارگرایی بر عملکرد کسب و کار شرکت های تولیدی (شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)

دوره 1، شماره 1، آذر 1385، صفحه 1-50
هاشم نیکومرام؛ کامبیز حیدرزاده

8.

اولویت‌بندی نقش‌های رهبر در فازهای مختلف فرآیند نوآوری

دوره 2، شماره 3(پیاپی 3 پاییز 1390)، مهر 1390، صفحه 69-83
منوچهر منطقی؛ سیده منا شیرخورشیدی

9.

بررسی تاثیر برند گرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز

دوره 8، شماره 18، فروردین 1392، صفحه 75-90
پریا قاسمی؛ عبدالهادی درزیان عزیزی

10.

بررسی تأثیر سیستم‌های اطلاعاتی منابع انسانی بر ظرفیت نوآوری کارکنان با نقش میانجی کارکردهای مدیریت منابع انسانی و خلاقیت کارکنان در شرکت‌های دارویی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 39-62
علی امینی

11.

بررسی تأثیر مکانیزم‌های سیستم پاداش در توسعه محصول جدید (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی استان اصفهان)

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 45-58
حسن قربانی؛ تانیا لدنی

12.

بررسی رابطه برنامه‌های استراتژیک منابع انسانی و نوآوری شغلی (مطالعه موردی: سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان)

دوره 6، 2(پیاپی 16)، تیر 1391، صفحه 54-64
مهدی نورالدین موسی؛ محمد حسین پور؛ حسین وظیفه دوست

13.

بررسی روابط میان استراتژی تمایز، نوآوری و سیستم‌های کنترل مدیریت

دوره 2، شماره 7، مهر 1392، صفحه 61-74
رضوان حجازی؛ منیژه رامشه

14.

بررسی عوامل اثرگذار بر نوآوری بازاریابی خوشه کسب‌وکار خرما در استان خوزستان

دوره 10، شماره 2، مرداد 1396، صفحه 1-10
مسعود حکمت؛ مهدی میردامادی؛ سیدجمال فرج‌اله حسینی؛ داود ثمری؛ محسن ابراهیم‌پور

15.

بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران

دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، اردیبهشت 1393، صفحه 11-34
افشین محمدی؛ علیرضا تلخابی علیشاه؛ کبری لشکری

16.

بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه

دوره 10، شماره 28، مهر 1394، صفحه 31-48
فریده حق شناس کاشانی؛ افشین رهنما قره خان بیگلو؛ علی درستی

17.

بررسی فرهنگ سازمانی (مدل کویین) با امکان پذیری استقرار مدیریت دانش در سروش رسانه

دوره 15، شماره 51، اردیبهشت 1400، صفحه 83-95
جواد قاسمی؛ مرتضی غضنفری؛ علیرضا یدالهی

18.

بررسی نقش فرهنگ سازی در نوآوری اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه راهبردهای مناسب

دوره 20، شماره 1(پیاپی 80)، فروردین 1388، صفحه 103-116
مصطفی نیکنامی؛ مرحمت همت پور

19.

تأثیرپذیری غیرخطی رقابت‌پذیری و نوآوری بنگاه از سخت‌گیری در مقررات زیست‌محیطی؛ آزمون فرضیه پورتر

دوره 25، شماره 2، اردیبهشت 1402، صفحه 55-69
امیدعلی عادلی؛ یزدان گودرزی فراهانی؛ علی اکبر ابراهیمی نژاد رفسنجانی

20.

تاثیر قابلیت‌های بازاریابی، نوآوری و گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر شبکه اجتماعی برعملکرد (مطالعه موردی بانک قوامین)

دوره 7، 3( پیاپی 23 پاییز 1395)، دی 1395، صفحه 45-60
حسین زهیری؛ زهرا امیرحسینی؛ الهام فریدچهر

21.

تأثیر مدیریت دانش استراتژیک برنوآوری و عملکرد شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق ‌بهادار تهران

دوره 2، شماره 8، دی 1392، صفحه 157-170
حسین وظیفه‌دوست؛ حیدر فروغ نژاد؛ مهدی خوشنود

22.

تأثیر مدیریت دانش استراتژیک برنوآوری و عملکرد شرکت‌های کارگزاری بورس اوراق ‌بهادار تهران

دوره 3، شماره 9، فروردین 1393، صفحه 161-174
حسین وظیفه‌دوست؛ حیدر فروغ نژاد؛ مهدی خوشنود

23.

تبارشناسی و راهبردهای گفتمان نوآوری در حقوق اسلامی

دوره 17، شماره 4(پیاپی50)، دی 1400، صفحه 29-56
حسین جلالی

24.

تبیین بکارگیری استرتژی های نوآوردر سیستم حسابداری مدیریت از منظر تئوری ناهماهنگی شناختی

دوره 13، شماره 46، مهر 1399، صفحه 137-153
بهاره بنی طالبی دهکردی؛ عبداله غفوری نژاد

25.

تبیین نقش تجارت خارجی و نوآوری از طریق دستیابی به تکنولوژی خارجی بر سرمایه گذاری و رشد اقتصادی کشور ایران

دوره 6، شماره 4(پیاپی 20)، اسفند 1392، صفحه 91-108
هاشم نیکو مرام؛ فریدون رهنمای رودپشتی؛ ایمان جوکار تنگ کرمی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب