1.

اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 151-175
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ سیامک کورنگ بهشتی؛ مجید ماهرانی برزانی

2.

بررسی تاثیر برند گرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز

دوره 8، شماره 18، فروردین 1392، صفحه 75-90
پریا قاسمی؛ عبدالهادی درزیان عزیزی

3.

نقش مؤلفه‌های نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی مشهد)

دوره 15، شماره 48، آذر 1399، صفحه 85-102
نیره غلامی؛ مصطفی فرخی استاد؛ سعیده باباجانی محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب