1.

ابعاد موثر بر موفقیت حاکمیت بالینی (محرک‌ها، توانمندسازها و چالش‌ها) در یک بیمارستان خصوصی با رویکرد دلفی فازی

دوره 13، شماره 3، دی 1401، صفحه 7-17
زینب محمدی؛ حسین دیده خانی

2.

بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی داخلی بر تعهد کارمندان ادارات شهرداری زنجان با نقش میانجی نگرش کارکنان نسبت به کار

دوره 16، شماره 52، آبان 1400، صفحه 85-110
وحیده علیپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ عاطفه مهری بازقلعه؛ انیس مهری بازقلعه

3.

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک رفاه در شهر اراک)

دوره 8، شماره 18، فروردین 1392، صفحه 91-106
سهیل سرمد سعیدی؛ محمد امین جمشیدیان

4.

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 83-99
علی بنیادی نائینی؛ محمد حسن کامفیروزی؛ محمود دهقان مشتانی

5.

تاثیر مولفه‌های بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد

دوره 2، شماره 3 و 4، آبان 1389، صفحه 19-27
سیدمحمد یونسی‌فر؛ علی محقر؛ سید عزیز یونسی فر

6.

تحلیل نقش واسطه‌ای رضایت شغلی و تعهد سازمانی در رابطه بین بازاریابی داخلی و مشتری گرایی کارکنان (مطالعه موردی: شرکت های پخش دارویی و غذایی)

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 139-158
رضا رستمی؛ پیمان اکبری؛ اکبر ویسمرادی؛ عبدالمجید محمدی نجف آبادی

7.

طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی

دوره 11، شماره 33، اسفند 1395، صفحه 117-134
لیلا بیگلو؛ کریم اسگندری

8.

مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفه‌های بازاریابی داخلی

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 105-137
کریم اسگندری؛ نگین میراب خانباغی؛ شادی عرفای جمشیدی؛ احمد فتحی عبداللهی

9.

میزان حاکمیت مولفه های بازاریابی داخلی و تاثیر آن بر توسعه کیفیت خدمات در بیمارستان افشار یزد

دوره 7، شماره 16، آبان 1391، صفحه 100-108
سید محمد یونس فر؛ علی صنایعی؛ آرش شاهین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب