1.

ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی)

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 95-103
انیسه قدرتی؛ مقدسه محمدیان

2.

بررسی رابطه بین کشور مبدأ و ارزش برند (مطالعه موردی: گراد)

دوره 7، شماره 17، دی 1391، صفحه 83-96
نادره السادات نجفی زاده؛ مهدی محرابی؛ رضا کرجالیان؛ علی مشایخ نیا

3.

بررسی نقش اثربخشی کمیته حسابرسی بر ارزش برند مطالعه موردی صنعت مواد غذایی و خودرو

دوره 12، شماره 47، مهر 1402، صفحه 375-390
عبدالرضا طهماسبی؛ میرفیض فلاح؛ حمیدرضا وکیلی فرد؛ عبدالله نعامی

4.

تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری ارزش برند و خلاقیت (مورد مطالعه بانک‌های خصوصی استان خوزستان)

دوره 17، شماره 56، مهر 1401، صفحه 85-101
هاشم رشیدی چقاخور؛ علی رضاییان

5.

تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری

دوره 9، شماره 23، تیر 1393، صفحه 111-125
محمد محمودی میمند؛ عطاءاله هرندی

6.

توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی (مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک)

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 93-114
حدیث ابراهیمی؛ مرضیه باقری قلعه سلیمی

7.

طراحی الگوی قیمت‌گذاری ارزش برند در شرکت‌های تأمین سرمایه: راهبرد ادغام و تملیک

دوره 13، شماره 49، فروردین 1403، صفحه 201-216
حمید خیل‌نژاد؛ فریز طاهری‌کیا؛ سیدمهدی جلالی؛ بیتا تبریزیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب