1.

ارائه الگویی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخفیفی با بکارگیری اینترنت اشیاء و بیگ دیتا

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 111-128
محمد رضا رستمی؛ اسحاق قورچی بیگی

2.

ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 17-35
محمد علی عبدالوند؛ مهرنوش نجفی

3.

ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری

دوره 10، شماره 28، مهر 1394، صفحه 73-90
حجت اله حمیدی

4.

ارائه‌ی یک مدل دو مرحله‌ی مبتنی بر داده کاوی جهت ارزیابی عملکرد مشتریان مشترک بانک و بیمه

دوره 14، شماره 50، شهریور 1400، صفحه 1-14
حمیدرضا امیر حسنخانی؛ عباس طلوعی اشلقی؛ علیرضا پورابراهیمی؛ رضا رادفر

5.

ارائه مدل فروش تولیدات جدید صنعت تایر کشور به روش بازاریابی رابطه‌مند

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 17-41
مسعود صفی زاده؛ افسانه زمانی مقدم؛ عباس طلوعی اشلقی

6.

ارائه مدل مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی

دوره 30، شماره 2 (پیاپی 117)، تیر 1398، صفحه 101-120
حسین دانش مهر؛ رضا رادفر؛ کامبیز حیدرزاده

7.

ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دوره 17، شماره 3( پیاپی 66)، مهر 1384، صفحه 45-58
کامبیز حیدرزاده؛ احمد زنده دل؛ حسین علی سلطانی

8.

بررسی تأثیر استفاده از ظرفیت‌های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه)

دوره 5، شماره 1( پیاپی 13و 14 بهار و تابستان1393)، بهمن 1393، صفحه 46-60
حسین وظیفه دوست؛ مریم عبدلی

9.

بررسی رابطه بین به کارگیری متریک های بازاریابی از منظر نوآوری و میزان تحقق هدف مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل گارتنر در بانک سپه شهر اصفهان

دوره 7، شماره 17، دی 1391، صفحه 97-113
محمدرضا دلوی؛ مژگان کدخدایی الیادرانی

10.

بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان)

دوره 7، شماره 16، آبان 1391، صفحه 81-97
نگین طزری؛ محمد بلوریان تهرانی

11.

پیش بینی رویگردانی بیمه گذاران در صنعت بیمه: شناسایی عوامل تاثیر گذار

دوره 10، شماره 39، مهر 1400، صفحه 341-354
سمانه سلطانی لیفشاگرد؛ کامبیز شاهرودی؛ ابراهیم چیرانی

12.

تاثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی در مشتریان یخچال اسنوا شهرستان اراک

دوره 14، شماره 52، اسفند 1401، صفحه 123-132
مازیار کهزادی چگنی؛ محمد طاهری روزبهانی

13.

تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن در شرکت ساپکو

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 119-144
جلال حقیقت منفرد؛ الهام سرایی نیا

14.

تعیین عوامل اصلی تاثیرگذار بر شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM (مورد کاوی: گروه پیاده سازی فرایند مدیریت ارتباط با مشتریان دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر)

دوره 9، شماره 24، مهر 1393، صفحه 139-155
مریم خالقی بایگی؛ احد بنار؛ امین حبیبی‌راد

15.

رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 49-65
کیهان کیا؛ وحیدرضا میرابی؛ امین مظفری

16.

رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی گروهی

دوره 11، شماره 32، آذر 1395، صفحه 55-75
خداکرم سلیمی فرد؛ معصومه محمدی

17.

سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS و ارائه مدل استقرار مدیریت ارتباط با مشتری، موردمطالعه باشگاه های ورزشی در استانهای ایران

دوره 19، شماره 74، شهریور 1401، صفحه 129-141
علیرضا پاشایی خامنه؛ فرشاد امامی؛ سید عماد خسینی؛ اکرم خواجه پور

18.

سنجش مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی مقایسه ای دیدگاه های مشترکان با کارشناسان و سردبیران نشریه های تخصصی

دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، اردیبهشت 1393، صفحه 35-51
بهارک ناطقی پور

19.

سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران

دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، آبان 1392، صفحه 39-54
علی اکبر فرهنگی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ بهارک ناطقی پور

20.

شناسایی عوامل مؤثر بر اثر بخشی بانکداری شرکتی با نقش متغیر میانجی مدیریت ارتباط با مشتری "پژوهش ترکیبی"

دوره 12، شماره 35، شهریور 1396، صفحه 19-35
محمد علی عبدالوند؛ مهدی بنی اسدی

21.

شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی

دوره 13، شماره 38، اردیبهشت 1397، صفحه 97-113
مهدی غضنفری؛ اقدس بدیعی؛ فاطمه مصلحی

22.

طراحی شبکه زنجیره تامین سبز حلقه بسته با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری و حل آن با استفاده از الگوریتم ژنتیک چندهدفه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 تیر 1400
محسن اعتماد؛ نوید نظافتی؛ محمد رضا فتحی

23.

کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی

دوره 7، شماره 14، فروردین 1391، صفحه 21-35
جمشید ناظمی؛ پژمان جعفری؛ حامد هاشمی

24.

مطالعه و تعیین اثر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در صنعت بیمه

دوره 20، شماره 3(پیاپی 82)، آبان 1388، صفحه 87-106
دکتر وحیدرضا میرابی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب