1.

بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان

دوره 7، شماره 17، دی 1391، صفحه 115-134
هرمز مهرانی؛ مینا یوسفی؛ شهرام کشاورزی

2.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران

دوره 13، شماره 39، مرداد 1397، صفحه 37-54
نادره السادات نجفی زاده؛ علی اکبر میرزایی

3.

بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 1-24
بهرام خیری؛ متینه فتحعلی

4.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت

دوره 3، شماره 5، مهر 1387، صفحه 1-20
محمدعلی عبدالوند؛ کیوان عبدلی

5.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع

دوره 7، شماره 16، آبان 1391، صفحه 63-79
افسانه زمانی مقدم؛ کوهیار لاهیجی

6.

بررسی نقش کشور خاستگاه تولید(COO)در ارزیابی مصرف کنندگان از محصولات خارجی

دوره 21، شماره 1(پیاپی 84)، فروردین 1389، صفحه 47-64
دکترکامبیز حیدرزاده؛ مهدی صنعتی

7.

تحلیل گونه شناسانه عوامل مؤثر بر خوانایی نشانه های شهری )مطالعه موردی: خیابان ولیعصر)ع( تهران محدوده میدان ونک تا میدان تجریش(

دوره 10، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 61-74
الینا محمد حسنی؛ ابوالفضل طغرایی؛ مرتضی میرغلامی

8.

تعیین ارتباط بین تصویر ذهنی از فروشگاه، بعد مسافت، رضایت مشتری و نیات رفتاری خریداران (مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای شهروند تهران)

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 85-102
حبیب اله جوانمرد؛ سمانه حسینی

9.

طراحی الگوی مشروعیت سازمانی در جهت ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای اجرای موفق استراتژی‌های سازمانی

دوره 2، شماره 4(پیاپی4زمستان1390)، بهمن 1390، صفحه 54-71
سعید قربان نژاد ملکی؛ جعفر بیک‌زاد؛ یوسف بیگ‌زاده؛ محمد مبینی؛ خدیجه امین‌نژاد

10.

مدل تصویر ذهنی در ارزیابی فضاهای ساختمان‌های بلند مسکونی

دوره 15، شماره 53، خرداد 1402، صفحه 65-78
پریا شفیع پوریوردشاهی؛ مصطفی کیانی؛ منوچهر معظمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب