1.

ارائه الگوی سرمایه اجتماعی سازمانی اثربخش (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی استان خراسان رضوی)

دوره 2، شماره 2(پیاپی2 تابستان 1390)، مرداد 1390، صفحه 17-34
مهدی ایران نژاد پاریزی؛ علی حسین زاده

2.

ارائه الگویی مبتنی بر تئوری اقتضایی؛ تحلیلی نوین از عوامل موثر بر تعیین بها و کنترل مالی محصولات

دوره 9، شماره 34، شهریور 1399، صفحه 17-34
علی صیادی سومار؛ فریدون رهنمای رودپشتی؛ زهرا پورزمانی؛ هاشم نیکومرام

3.

ارائه مدل جامع تصمیم‌گیری مبتنی بر نگرش و رفتار سرمایه‌گذاران با استفاده از معادلات ساختاری

دوره 10، شماره 40، دی 1400، صفحه 305-330
زهرا حسین زاده؛ زادالله فتحی؛ حسین شفیعی

4.

ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 35-68
کامبیز حیدرزاده؛ احسان عادل پور

5.

بررسی اثر تصویر ذهنی از شبکه بانک بر فرآیندکیفیت- رضایتمندی- وفاداری مشتریان در شعب بانک کار آفرین استان های مازندران و گلستان

دوره 7، شماره 17، دی 1391، صفحه 115-134
هرمز مهرانی؛ مینا یوسفی؛ شهرام کشاورزی

6.

بررسی تأثیر استفاده از ظرفیت‌های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه)

دوره 5، شماره 1( پیاپی 13و 14 بهار و تابستان1393)، بهمن 1393، صفحه 46-60
حسین وظیفه دوست؛ مریم عبدلی

7.

بررسی نقش رفتار شهروندی سازمانی بر ارتقاء فرهنگِ کارآفرینی سازمانی با طرح یک مطالعه تجربی

دوره 15، شماره 53، آذر 1400، صفحه 63-78
حسین صمدی میارکلائی؛ حمزه صمدی میارکلائی

8.

تبیین و ارائه چارچوب مفهومی تردید حرفه‌ای حسابرسان، ارزش‌های انسانی و اقدامات در این زمینه با استفاده از مدل معادلات ساختاری

دوره 13، شماره 51، مهر 1403، صفحه 353-372
کامران اسمعیل زاده اقدم؛ نعمت رستمی مازویی؛ م صمدی لرگانی؛ بهنام گیلانی نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب