1.

Ranking SERVQUAL dimensions by using of fuzzy hierarchical analysis techniques in the private banking industry (Case Study: private banks Fars Province)

دوره 6، شماره 25، آذر و دی 2020، صفحه 23-40
Javad Gerami

2.

ارزیابی ادراکات و انتظارات متقاضیان از کیفیت خدمات حسابرسی با استفاده از مدل سروکوال

دوره 6، شماره 24، دی 1396، صفحه 167-176
غلامحسن تقی نتاج ملکشاه؛ فاطمه بلوردی

3.

ارزیابی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در تصمیمات رفتاری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر ایلام

دوره 5، 3 (پیاپی 13)، مهر 1390، صفحه 94-103
حمیده رشادت جو؛ علی نعمتی زاد؛ محمد ابویی اردکان

4.

ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 115-136
شهناز نایب زاده؛ محمد مجید فتاحی زارچ

5.

ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان از طریق مدل تحلیل شکاف

دوره 2، شماره 2، خرداد 1392، صفحه 1-16
مهدی مرادیان تمجید؛ سعید غفاری؛ عاطفه زارعی

6.

ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران)

دوره 7، شماره 14، فروردین 1391، صفحه 37-88
روح اله احمدی؛ محمد دنیائی؛ کامبیز نوابی زند

7.

بررسی اثرات بازارگرایی بر عملکرد اقتصادی شرکتهای ارائه دهنده خدمت بیمه ( مطالعه موردی: بیمه پارسیان)

دوره 21، شماره 2(پیاپی 85)، تیر 1389، صفحه 79-95
دکتر محمد علی عبدالوند؛ دکتر کامبیز حیدرزاده؛ هانیه منافی

8.

بررسی ادراکات مصرف کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی در مناطق جنوبی استان کرمان

دوره 6، شماره 11، تیر 1390، صفحه 175-195
حسین ذوالفقار دهنوی؛ داریوش رشیدی

9.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران

دوره 13، شماره 39، مرداد 1397، صفحه 37-54
نادره السادات نجفی زاده؛ علی اکبر میرزایی

10.

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 83-99
علی بنیادی نائینی؛ محمد حسن کامفیروزی؛ محمود دهقان مشتانی

11.

بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک)

دوره 10، شماره 28، مهر 1394، صفحه 15-30
محمد امین جمشیدیان

12.

بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر برندینگ در مراکز درمانی بر اساس مدل خودسازماندهی

دوره 16، شماره 52، آبان 1400، صفحه 143-151
امیرحسین صمدزاده

13.

بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 1-24
حسین وظیفه دوست؛ زهره اکبرپور؛ کریم حمدی؛ جمشید محمدزاده رستمی

14.

بررسی شکاف کیفیت خدمات از دیدگاه بیماران بستری در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 21-32
فرهاد ادهمی مقدم؛ محمد صاحب الزمانی؛ معصومه روح افزا

15.

بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 1-24
بهرام خیری؛ متینه فتحعلی

16.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت

دوره 3، شماره 5، مهر 1387، صفحه 1-20
محمدعلی عبدالوند؛ کیوان عبدلی

17.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع

دوره 7، شماره 16، آبان 1391، صفحه 63-79
افسانه زمانی مقدم؛ کوهیار لاهیجی

18.

بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 141-155
حمیدرضا سعیدنیا؛ سید محمد اشرافی

19.

بررسی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان) از دید کاربران بر اساس مدل لایب کوال

دوره 5، 1,2، خرداد 1395، صفحه 91-104
محمدحسین چنگانیان خوراسگانی؛ عاصفه عاصمی

20.

تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)

دوره 16، شماره 51، تیر 1400، صفحه 51-69
امیرحسین صمدزاده؛ محمد علی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش

21.

تأثیر خطای روانی (روانشناسی) قرارداد بر تبلیغات شفاهی مثبت در خریدهای اینترنتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت دیجی کالا)

دوره 12، شماره 37، بهمن 1396، صفحه 1-18
نیلوفر اشرفی؛ کامبیز حیدرزاده

22.

تأثیر شکست کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 93-109
مهرناز نجاتی؛ احمد راه چمنی

23.

تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)

دوره 14، شماره 56، بهمن 1396، صفحه 71-83
جعفر بهاری؛ شهلا بهاری؛ مرجان بذله؛ حامد بهاری

24.

تأثیر مدیریت فرآیند شش سیگما بر بهبود کیفیت خدمات اطلاع درمانی و کاهش هزینه‌های درمانی (مورد مطالعه: یکی از بیمارستان‌های آموزشی غیردولتی مستقر در تهران)

دوره 11، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 71-82
صدیقه محمداسماعیل؛ مصطفی پهلوان زاده

25.

تاثیر مولفه‌های بازاریابی داخلی بر بهبود عملکرد پرسنل شاغل در بیمارستان شهیدصدوقی یزد

دوره 2، شماره 3 و 4، آبان 1389، صفحه 19-27
سیدمحمد یونسی‌فر؛ علی محقر؛ سید عزیز یونسی فر

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب