1.

A DEA approach for investigating the effect of computerized maintenance management system on staff productivity: A case Study

دوره 2، شماره 5، مرداد 2016، صفحه 25-36
M. Soltani؛ A. Hadi-Vencheh

2.

Multicast Routing in Wireless Sensor Networks: A Distributed Reinforcement Learning Approach

دوره 5، شماره 20، بهمن و اسفند 2019، صفحه 91-104
M. S. Kordafshari؛ A. Movaghar؛ M.R. meybodi

3.

Solving Redundancy Allocation Problem with Repairable Components Using Genetic Algorithm and Simulation Method

دوره 1، شماره 3، دی 2015، صفحه 91-102
M. Shahriari

4.

Using two Reliability Estimators in a Stress-Strength System

دوره 8، شماره 37، آذر و دی 2022، صفحه 101-114
Kazem Fayyaz Heidari؛ Einolah Deiri؛ Ezzatallah baloui Jamkhaneh

5.

بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام(online)

دوره 23، شماره 1,2(ویژه نامه شماره های 94-95 بهاروتابستان1391)، اردیبهشت 1391، صفحه 27-42
حسین وظیفه دوست؛ دنیا اسکندرنیا

6.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع

دوره 7، شماره 16، آبان 1391، صفحه 63-79
افسانه زمانی مقدم؛ کوهیار لاهیجی

7.

مدل سازی قابلیت اطمینان با استفاده از منطق فازی

دوره 15، شماره 4 (پیاپی59)، دی 1382، صفحه 63-73
میربهادر قلی آریا نژاد؛ عباس طلوعی اشلقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب