1.

A Sociological Study on Social Trust of Social Security Organization’s Insured Population (Case Study: West Tehran Social Security Branches)

دوره 9، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 29-43
Yousef Toghani؛ Mohammad Bagher Tajedin

2.

Assessing the customer's satisfaction with the Service quality of Microfinance Institutions in Iran (Case Study: Shahed Microfinance Institution)

دوره 7، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 50-76
Eslam Karimi؛ Mojtaba Abbasi Ghadi

3.

Effectiveness of Service Delivery in Cardiology Based Corporate Hospitals

دوره 3، شماره 1، فروردین 2013، صفحه 1-12
B. Srinivasa RaO؛ T. Sreenivas؛ U. Srinivasa Rao

4.

Impact of Service Quality on Customer Perception: An Empirical Study in India’s Post Office Savings Banking Sector Using SERVQUAL

دوره 5، شماره 3، مهر 2015، صفحه 189-206
S. VijayAnand؛ M. Selvaraj

5.

Mobile Banking Service Quality and Customer Satisfaction (Application of SERVQUAL Model)

دوره 2، شماره 4، دی 2012، صفحه 351-361
S. F. Amiri Aghdaie؛ F. Faghani

6.

Ranking SERVQUAL dimensions by using of fuzzy hierarchical analysis techniques in the private banking industry (Case Study: private banks Fars Province)

دوره 6، شماره 25، آذر و دی 2020، صفحه 23-40
Javad Gerami

7.

The role of internal control system in improving service quality of privatized governmental banks through exploratory approach

دوره 5، شماره 19، اسفند 2020، صفحه 71-84
ali reza mozjat؛ Mohammad Reza Vatanparast؛ Mehdi Meshki؛ keyhan azadi

8.

The Role of Internal Control System in Improving Service Quality of Privatized Governmental Banks through Exploratory Approach

دوره 5، شماره 17، مرداد 2020، صفحه 145-158
ali reza mozjat؛ Mohammad Reza Vatanparast؛ Mehdi Meshki Miavaghi؛ keyhan azadi

9.

The Role of Public Relations Activities of the Social Security Organization on the Satisfaction of Insured Persons (Case Study of West Tehran Branch)

دوره 9، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 15-27
Nafiseh Karami؛ Soroush Fathi؛ Sara Mohamadpour

10.

ارزیابی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در تصمیمات رفتاری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر ایلام

دوره 5، 3 (پیاپی 13)، مهر 1390، صفحه 94-103
حمیده رشادت جو؛ علی نعمتی زاد؛ محمد ابویی اردکان

11.

ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 141-165
شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی؛ محمد رضا فیضی

12.

ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 115-136
شهناز نایب زاده؛ محمد مجید فتاحی زارچ

13.

ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران)

دوره 7، شماره 14، فروردین 1391، صفحه 37-88
روح اله احمدی؛ محمد دنیائی؛ کامبیز نوابی زند

14.

بررسی اثرات بازارگرایی بر عملکرد اقتصادی شرکتهای ارائه دهنده خدمت بیمه ( مطالعه موردی: بیمه پارسیان)

دوره 21، شماره 2(پیاپی 85)، تیر 1389، صفحه 79-95
دکتر محمد علی عبدالوند؛ دکتر کامبیز حیدرزاده؛ هانیه منافی

15.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران

دوره 13، شماره 39، مرداد 1397، صفحه 37-54
نادره السادات نجفی زاده؛ علی اکبر میرزایی

16.

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 83-99
علی بنیادی نائینی؛ محمد حسن کامفیروزی؛ محمود دهقان مشتانی

17.

بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک)

دوره 10، شماره 28، مهر 1394، صفحه 15-30
محمد امین جمشیدیان

18.

بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر برندینگ در مراکز درمانی بر اساس مدل خودسازماندهی

دوره 16، شماره 52، آبان 1400، صفحه 143-151
امیرحسین صمدزاده

19.

بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 1-24
حسین وظیفه دوست؛ زهره اکبرپور؛ کریم حمدی؛ جمشید محمدزاده رستمی

20.

بررسی شکاف کیفیت خدمات از دیدگاه بیماران بستری در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 21-32
فرهاد ادهمی مقدم؛ محمد صاحب الزمانی؛ معصومه روح افزا

21.

بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 1-24
بهرام خیری؛ متینه فتحعلی

22.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت

دوره 3، شماره 5، مهر 1387، صفحه 1-20
محمدعلی عبدالوند؛ کیوان عبدلی

23.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک های خصوصی بر اساس مدل سازمان های پاسخ گوی سریع

دوره 7، شماره 16، آبان 1391، صفحه 63-79
افسانه زمانی مقدم؛ کوهیار لاهیجی

24.

بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 141-155
حمیدرضا سعیدنیا؛ سید محمد اشرافی

25.

بررسی کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان) از دید کاربران بر اساس مدل لایب کوال

دوره 5، 1,2، خرداد 1395، صفحه 91-104
محمدحسین چنگانیان خوراسگانی؛ عاصفه عاصمی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب