1.

اثربخشی مدیریت دانش بر مدیریت شهری از نظر مدیران شهرداری منطقه یک شهر تهران

دوره 7، شماره 23، آذر 1394، صفحه 78-91
رامین عفیفی

2.

"اثر رشد، نوآوری ومدیریت دانش بر رابطه بین ابعاد کارت امتیازی متوازن با بهره وری سازمانی"

دوره 10، شماره 37، فروردین 1400، صفحه 159-171
راضیه رضایی؛ سید یوسف احدی سرکانی؛ محمد محمودی

3.

اثر میانجی‌گری یادگیری سازمانی در رابطه بین مدیریت دانش با توانمند‌سازی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی)

دوره 8، 3(پیاپی 27 پاییز1396، آذر 1396، صفحه 13-24
ابراهیم رحیمی؛ نجیبه عباسی رستمی؛ فرانک صفری شاد؛ مهدی نوروزی

4.

ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی

دوره 3، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 88-98
محسن شیرمحمدزاده؛ علی عبادی بابا جان

5.

ارتباط مدیریت دانش و مولفه های آن با ابعاد سازمان یادگیرنده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

دوره 1، شماره1(پیاپی 1 تابستان 1389)، تیر 1389، صفحه 157-187
دکتر طاهره فیضی؛ لیلا قطریفی

6.

ارزیابی تاثیر زیرساخت فناوری در پیاده سازی مولفه های مدیریت دانش ( مورد مطالعه: شهرداری ارومیه)

دوره 7، ویژه نامه 1395، اسفند 1395، صفحه 169-183
غلامرضا رحیمی؛ سید عبداله حجتی؛ میرحمید ساداتی

7.

ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت سیستم مدیریت دانش خدمات

دوره 1، شماره 2، مرداد 1391، صفحه 65-76
عباس طلوعی اشلقی؛ رضا رادفر؛ سپیده برادران هزاوه

8.

ارزیابی میزان بهبود عملگرهای مالی سازمان با پیاده سازی سیستم مدیریت دانش

دوره 7، شماره 2(پیاپی 21 )، تیر 1393، صفحه 33-46
رضا رادفر؛ نرگس رضائی ملک؛ محمد رضائی ملک

9.

ارزیابی نظام فن آوری اطلاعات مرتبط با پشتیبانی مدیریت دانش در ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری

دوره 8، 1 (پیاپی 23)، فروردین 1393، صفحه 79-94
سیدعباس حیدری؛ محمدعلی حسنی

10.

ارزیابی وضعیت مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکاتاکوچی (مطالعه موردی: شرکت تالیا)

دوره 3، شماره 1(پیاپی4)، فروردین 1389، صفحه 49-58
دکتر مهرزاد مینویی؛ دکتر محمد ابراهیم محمد پورزرندی؛ نازنین نادری

11.

استراتژی‌های مدیریت دانش در صنعت نشر

دوره 10، شماره 1(پیاپی 28)، اردیبهشت 1394، صفحه 45-52
سید عبدالله سجادی جاغرق؛ فیروز دیندار فرکوش؛ مصطفی رضایی

12.

استقرار نظام مدیریت دانش مبتنی بر سرمایه اجتماعی* (مطالعه موردی: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 8)

دوره 3، شماره 2(پیاپی 5)، تیر 1389، صفحه 45-63
غلامرضا زمردیان؛ علی رستمی

13.

الگوهای کارای مدیریت دانش در زنجیره تامین

دوره 22، شماره 2(پیاپی 89)، تیر 1390، صفحه 59-74
دکتر جمشید ناظمی؛ زهرا ترکاشوند؛ دکتر رضا سمیع زاده؛ دکتر سید شهروز سیدی حسینی نیا

14.

اهمیت مدیریت دانش در سازمانهای رسانه ای صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو)

دوره 7، شماره 3(پیاپی 18)، مهر 1391، صفحه 39-49
سید محمد رضا صالحی

15.

بررسی اثر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز

دوره 7، 4 ( پیاپی 28)، بهمن 1393، صفحه 77-91

16.

بررسی تأثیر استفاده از ظرفیت‌های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه)

دوره 5، شماره 1( پیاپی 13و 14 بهار و تابستان1393)، بهمن 1393، صفحه 46-60
حسین وظیفه دوست؛ مریم عبدلی

17.

بررسی تأثیر سرمایه فکری، با نقش میانجی مدیریت دانش و سرمایه فرهنگی بر عملکرد سازمان از منظر مدل BSC (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان)

دوره 8، شماره 24، فروردین 1394، صفحه 73-87
سیدمحسن علامه؛ علی شیخ ابومسعودی

18.

بررسی تأثیر مؤلفه‌های مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (1394)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 91-102
سعید خیاط مقدم؛ اسماعیل زمانی بیدختی؛ ابوالفضل منصوری کیا؛ محبوبه اسدی؛ مریم زارع حسینی

19.

بررسی چگونگی پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان های آموزشی-تحقیقاتی

دوره 2، شماره 1، مهر 1387، صفحه 103-113
دکتر زهرا برومند؛ نگار آقایی فر

20.

بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش با یادگیری سازمانی در بین کارکنان استانداری خراسان رضوی

دوره 11، شماره 2 (پیاپی 37)، آبان 1396، صفحه 79-98
مرتضی دهقانی؛ محمود قربانی

21.

بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش(KM) در دانشکده مدیریت واحد تهران مرکزی

دوره 22، شماره 3و4(ویژه نامه شماره های 92و93 پاییزوزمستان1390)، آبان 1390، صفحه 71-90
ایوب پژوهان؛ علیرضا امیرکبیری

22.

.بررسی رابطه بین مدیریت دانش با هوش سازمانی و چابکی سازمان در بین مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران.

دوره 14، شماره 2 (پیاپی 48)، تیر 1399، صفحه 87-101
نادی علیزاده؛ فرانک پایدار؛ حمزه علی انصاری

23.

بررسی رابطه بین مدیریت دانش و سلامت سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی استان هرمزگان)

دوره 8، شماره 4، آذر 1395، صفحه 101-109
مهدی سوادی؛ سراج الدین محبی

24.

بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان)

دوره 7، شماره 16، آبان 1391، صفحه 81-97
نگین طزری؛ محمد بلوریان تهرانی

25.

بررسی فرهنگ سازمانی (مدل کویین) با امکان پذیری استقرار مدیریت دانش در سروش رسانه

دوره 15، شماره 51، اردیبهشت 1400، صفحه 83-95
جواد قاسمی؛ مرتضی غضنفری؛ علیرضا یدالهی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب