1.

Evaluating Justice-Oriented Services by the Social Security Organization from the Stakeholders’ Perspective in Tehran

دوره 11، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 15-25
Majid Badalivand؛ Habibollah Karimian

2.

ارائه الگوی توانمندسازی منابع انسانی در سازمان‌های فرهنگی (مورد مطالعه: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران)

دوره 7، 1 (پیاپی 19 )، فروردین 1392، صفحه 71-87
محمدباقر نوبخت؛ محمدمهدی مظاهری؛ مینا اصفهانی

3.

ارائه مدلی جهت مدیریت ریسک روانی در سازمان با استفاده از مدل ساختاری تفسیرگر ISM

دوره 14، شماره 51، آذر 1400، صفحه 69-80
غلامرضا زمردیان؛ سمانه فتح علیان؛ حامد مولانی اقدم

4.

ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه)

دوره 2، شماره 3، مهر 1386، صفحه 1-26
محمدعلی عبدالوند؛ علی محمدنیا

5.

ارزیابی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس ویژگی‌های سازمان‌های یادگیرنده و ارایه راهبردهایی برای بهبود آن

دوره 4، 4 (پیاپی 10)، دی 1389، صفحه 48-62
دکتر کریم حمدی

6.

بررسی تأثیر میزان هوش هیجانی بر قابلیتهای مدیریت

دوره 5، 1 (پیاپی 11)، فروردین 1390، صفحه 46-63
دکتر بهمن حاجی پور؛ دکتر حسین وظیفه دوست؛ حسن جمشیدهروه

7.

بررسی توسعه فرهنگی اجتماعی سازمان ها با تکیه بر باز طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز رسانه ای سازمان‌های ایرانی (مورد پژوهش: بانک رفاه کارگران)

دوره 12، شماره 48، آبان 1399، صفحه 7-24
کامران کیانی منش؛ علی اکبر فرهنگی؛ سید جمال الدین طبیبی

8.

بررسی جامعه شناختی رابطه سرمایه اجتماعی با رضایت شغلی )مطالعه موردی کارکنان شاغل در سازمان بهزیستی کرمانشاه)

دوره 4، شماره 3، شهریور 1391، صفحه 97-113
فرزاد نوابخش؛ معصومه مطلق؛ فتاح نقشی

9.

بررسی چالش‌های شغلی آموزشگران مدیریت پسماند شهرداری تهران

دوره 21، شماره 3، خرداد 1398، صفحه 157-166
مجتبی خانجانی؛ فرزام بابایی سمیرمی؛ ابراهیم طلایی

10.

بررسی سرمایه اجتماعی سازمانی در مدیریت شهری (شهرهای میانی ایران -زنجان و همدان)

دوره 6، شماره 20، بهمن 1393، صفحه 68-76
اسماعیل دویران

11.

بررسی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه (مطالعه موردی: بیمه سامان)

دوره 7، شماره 16، آبان 1391، صفحه 81-97
نگین طزری؛ محمد بلوریان تهرانی

12.

بهره‌وری منابع انسانی با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری در سازمان

دوره 12، شماره 42، شهریور 1399، صفحه 71-82
علی جوادیان؛ اسدالله مهرآرا؛ محمدرضا باقرزاده

13.

تبیین ارتباط سطوح سه گانه سلامت سازمانی با توانمندسازی روانشناختی کارکنان

دوره 8، ویژه نامه 1396، شهریور 1396، صفحه 117-129
بلال نظریان؛ اسداله مهرارا؛ طاهره خیری گلسفیدی

14.

تبیین نقش متغیرهای هنجاری در سکوت سازمانی

دوره 14، شماره 4 (پیاپی 50)، بهمن 1399، صفحه 126-141
ثمین خبازیزدی ها؛ اصغر شریفی؛ محمد نقی ایمانی

15.

توانمند سازی و ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی با تاکید بر عوامل اقتصادی، اجتماعی، کالبدی و زیست محیطی مطالعه موردی: محله غلام تپه بزی شهرستان آزادشهر

دوره 8، شماره 2 (پیاپی 30)، مرداد 1390، صفحه 121-134
زهرا شریفی نیا؛ محمد رضا نورا؛ مهدی سندگل

16.

شهر و مسئله سکونتگاه های غیر رسمی: با تاکید بر روش های ساماندهی و توانمندسازی آن (مورد مطالعه: شهر ساری)

دوره 13، شماره 50، خرداد 1400، صفحه 115-129
رضاعلی محسنی

17.

طراحی منظر مسیرگردشگری ساحلی با رویکرد تاب آوری (موردمطالعه: شهر سلمانشهر)

دوره 4، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 17-34
زیبا ملکی؛ فرشته حبیب؛ سارا نهیبی

18.

مقایسه عملکرد شورای اسلامی شهرستان‌های بروجرد و دورود

دوره 2، شماره 4(پیاپی4زمستان1390)، بهمن 1390، صفحه 33-51
حسن گیوریان؛ مسعود یاراحمدی؛ علیرضا شیروانی؛ حاجیه رجبی فرجاد

19.

نقش فرهنگ سازمانی در تعالی اخلاق حرفهای در سازمانها (مطالعه موردی سازمانهای پژوهشی استان قم)

دوره 7، 4 (پیاپی 22)، دی 1392، صفحه 88-102
علی باقی نصرآبادی؛ مجید سلیمانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب