1.

ارائه ی یک مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه از دیدگاه مشتریان و مقایسه ی آن با مدل های مطرح جهانی

دوره 7، شماره 16، آبان 1391، صفحه 109-132
ساجده کارخانه ی؛ شهریار محمدی

2.

ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانه‌ها در ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیام‌های تبلیغاتی

دوره 10، شماره 2(پیاپی 29)، مرداد 1394، صفحه 25-36
هاشم آقازاده؛ طاهر روشن دل اربطانی؛ سماء بانی فاضل

3.

آزمون مدل نقش میانجی‌گری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج

دوره 1، شماره 3، مهر 1401، صفحه 191-208
حامد عبدالرسولی زال

4.

بررسی اثر بخشی تبلیغات شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه سازی مصرف

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 19-43
علی اکبر فرهنگی؛ محمود فیروزیان؛ اکرم سادات موسویان

5.

بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 49-60
ندا بنی اسدی؛ داود ثمری؛ جمال فرج الله حسینی؛ مریم امیدی نجف آبادی

6.

بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 103-120
فرخ قوچانی؛ شهرام هاشم نیا؛ رویا اقبال

7.

بررسی دیدگاه معلمان مدارس شهر فیروزآباد نسبت ب هعوامل سیاسی مؤثر بر میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاس تجمهوری

دوره 4، شماره 1 (پیاپی 8 بهار وتابستان1387)، تیر 1387، صفحه 13-38
سعید احمدی؛ عبدالرسول احمدی

8.

بررسی رابطه تبلیغات شهری و آگاهی از حقوق شهروندی

دوره 11، شماره 39، آذر 1398، صفحه 18-33
امیر کاظمی؛ شاهین مظفری

9.

بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی

دوره 7، شماره 2(پیاپی 17)، تیر 1391، صفحه 51-62
لیلا نیرومند؛ سمیه تاجیک اسماعیلی؛ نازنین ملکیان؛ سبیکه شاه کوهی

10.

بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و  غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران

دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، مرداد 1393، صفحه 179-189
محمد سلطانی فر؛ افسانه مظفری؛ مهدی فتاحی

11.

بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 1-16
علی اکبر فرهنگی؛ امیر اخلاصی؛ پدرام طلوعی

12.

بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 1-16
علی اکبر فرهنگی؛ امیر اخلاصی؛ پدرام طلوعی

13.

بررسی و الویت‌بندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم)

دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، آبان 1393، صفحه 69-80
هادی عباسی کسبی؛ ایرج سلطانی

14.

تاثیر شیو ه های تبلیغاتی بر رونق صنعت توریسم در سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی وصنایع دستی و ارایه ی مدل مناسب

دوره 2، پیش شماره دوم، فروردین 1387، صفحه 83-93
دکتر زهرا برومند؛ سید رضا صالحی امیری؛ اعظم حیدری

15.

تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 1-15
امیررضا احمدنژادمستی؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ فرشته لطفی زاده

16.

تبلیغات بر بدنه محصولات، رسانه ای همگرا

دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، شهریور 1397، صفحه 115-128
ماریه قزل سفلی؛ علی مروتی شریف آبادی

17.

تحلیل تاثیر تبلیغات اینترنتی بر بازار صنعتی در ایران با تکنیک دیماتل فازی و رویکرد سیستمی: مطالعه موردی سایت های تبلیغاتی ایران

دوره 10، شماره 28، مهر 1394، صفحه 107-124
رضا رادفر؛ علی شهابی

18.

شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی

دوره 8، شماره 2(پیاپی 21)، مرداد 1392، صفحه 61-71
سمیه تاجیک اسماعیلی؛ ماندانا صنیعی؛ محمد صادق اسدی رازی

19.

شناسایی مولفه‌های متقاعدگرانه تبلیغات بیلبورد برای کالاها و خدمات فرهنگی به منظور ارائه الگو

دوره 15، شماره 52، مرداد 1400، صفحه 65-79
غلامرضا مالکی فارسانی؛ علی رشیدپور؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی

20.

طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده

دوره 2، شماره 3، مهر 1386، صفحه 27-46
سهراب خان محمدی؛ محسن محمدی

21.

طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه‌های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده‌

دوره 19، شماره1(پیاپی 76)، فروردین 1387، صفحه 1-13
سهراب خان محمدی؛ محسن محمدی

22.

طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خرده‌فروشی‌های اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد

دوره 16، شماره 53، دی 1400، صفحه 69-86
منیر السادات میراحمدی؛ یزدان شیرمحمدی؛ سید مهدی جلالی

23.

لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی

دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، فروردین 1391، صفحه 9-22
علی اکبر فرهنگی؛ بیتا شاه منصوری

24.

مباحث اخلاقی، قانونی و حرفه ای تاثیرگذار بر تبلیغات و جذب مشتری در حرفه حسابرسی

دوره 11، شماره 42، تیر 1401، صفحه 369-384
بهرام تقی پور؛ مرتضی عزیزی

25.

میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان

دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، فروردین 1391، صفحه 91-104
لیلا نیرومند

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب