1.

اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 151-175
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ سیامک کورنگ بهشتی؛ مجید ماهرانی برزانی

2.

ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی

دوره 18، شماره 61، دی 1402، صفحه 31-42
زهرا رحیمی؛ ناصر آزاد؛ عبدالله نعامی؛ محمود مدیری

3.

ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 51-66
افسانه زمانی مقدم؛ شیوا جعفری فرد

4.

ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی

دوره 2، شماره 3، آذر 1401
عطیه مرادی؛ حسین وظیفه دوست

5.

بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله)

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 19-30
حسین وظیفه دوست؛ بهروز قلی پور؛ حامد عباسی

6.

بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات

دوره 7، شماره 15، تیر 1391، صفحه 41-66
حسین وظیفه دوست؛ مه سا حریری

7.

بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)

دوره 14، شماره 44، مهر 1398، صفحه 73-94
عباس قائدامینی هارونی؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ حمیرا عبدی

8.

بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی‌گری تصویر و دلبستگی احساسی برند

دوره 16، شماره 50، اردیبهشت 1400، صفحه 65-77
حسین نوروزی؛ داریوش طهماسبی آقبلاغی

9.

تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان

دوره 2، شماره 3، آذر 1401
ناصر آزاد؛ مهتاب السادات موسوی فرد

10.

تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)

دوره 16، شماره 51، تیر 1400، صفحه 51-69
امیرحسین صمدزاده؛ محمد علی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش

11.

تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)

دوره 14، شماره 56، بهمن 1396، صفحه 71-83
جعفر بهاری؛ شهلا بهاری؛ مرجان بذله؛ حامد بهاری

12.

تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر)

دوره 14، شماره 42، اردیبهشت 1398، صفحه 57-76
فیروزه حاجی علی اکبری؛ نرگس موسوی

13.

تأثیر نوآوری در مد بر ارزش برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان

دوره 16، شماره 52، آبان 1400، صفحه 111-125
سید محمد شمس زاده علوی

14.

توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی (مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک)

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 93-114
حدیث ابراهیمی؛ مرضیه باقری قلعه سلیمی

15.

رابطه بازاریابی رسانه‏های اجتماعی با رفتار مصرف‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

دوره 18، شماره 61، دی 1402، صفحه 15-30
زینب شعبانی نژاد؛ احسانه نژادمحمد نامقی؛ حسن اسماعیل پور

16.

مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1401
پریما خان بابائی؛ ناصر آزاد؛ فتانه علیزاده مشکانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب