1.

The Effect of Brand Equity on Purchase intention With Mediating Role of Brand Attitude

دوره 4، شماره 1، تیر 2023، صفحه 65-78
Ehsaneh Nejad Mohammad Nameghi؛ Abas Asadi؛ zahra khakrizi؛ Mohammad Ali Berangi,

2.

اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 151-175
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ سیامک کورنگ بهشتی؛ مجید ماهرانی برزانی

3.

ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 51-66
افسانه زمانی مقدم؛ شیوا جعفری فرد

4.

ارزیابی تاثیرات مشترک متغیرهای شناختی و ارتباطی برند بر رفتارخرید مصرف کنندگان

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 69-92
منصور صمدی؛ زینب ضیائی

5.

ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 73-90
بهرام خیری؛ نغمه نوبندگانی

6.

ارزیابی و اولویت بندی مولفه های موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده

دوره 9، شماره 23، تیر 1393، صفحه 19-40
محمدعلی عبدالوند؛ علی حسین زاده امام

7.

ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی

دوره 2، شماره 3، آذر 1401
عطیه مرادی؛ حسین وظیفه دوست

8.

بررسی تاثیر استراتژی تعمیم برند بر تصویر آن در حوزه محصولات تند مصرف و خدمات

دوره 7، شماره 15، تیر 1391، صفحه 41-66
حسین وظیفه دوست؛ مه سا حریری

9.

بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)

دوره 14، شماره 44، مهر 1398، صفحه 73-94
عباس قائدامینی هارونی؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ حمیرا عبدی

10.

بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم)

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 83-94
ندا مرادی؛ محمد غفاری

11.

بررسی تاثیر تصویر ذهنی از نام و نشان تجاری و فعالیت های روابط عمومی ادراک شده بر وفاداری مشتریان

دوره 8، شماره 21، اسفند 1392، صفحه 27-42
کامبیز حیدرزاده؛ فاطمه ترابی

12.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر)

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 41-59
محمود محمدیان؛ راحیل شفیع ها

13.

بررسی نقش تناسب خودپنداره بر وفاداری مشتریان بانک تجارت با میانجی‌گری تصویر و دلبستگی احساسی برند

دوره 16، شماره 50، اردیبهشت 1400، صفحه 65-77
حسین نوروزی؛ داریوش طهماسبی آقبلاغی

14.

تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان

دوره 2، شماره 3، آذر 1401
ناصر آزاد؛ مهتاب السادات موسوی فرد

15.

تأثیر تصویر برند، رفتاراخلاقی و کیفیت خدمات بر وفاداری بیماران با متغیر میانجی رضایت (مطالعه موردی: مراکز خصوصی چشم پزشکی تهران)

دوره 16، شماره 51، تیر 1400، صفحه 51-69
امیرحسین صمدزاده؛ محمد علی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش

16.

تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)

دوره 14، شماره 56، بهمن 1396، صفحه 71-83
جعفر بهاری؛ شهلا بهاری؛ مرجان بذله؛ حامد بهاری

17.

تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر)

دوره 14، شماره 42، اردیبهشت 1398، صفحه 57-76
فیروزه حاجی علی اکبری؛ نرگس موسوی

18.

تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاه‌های فوتبال با میانجی‌گری تصویر ذهنی برند

دوره 2، شماره 4، دی 1402
امیر درخشان؛ مهدی کهندل؛ حسین عبدالملکی؛ سید نعمت خلیفه

19.

تأثیر نوآوری در مد بر ارزش برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان

دوره 16، شماره 52، آبان 1400، صفحه 111-125
سید محمد شمس زاده علوی

20.

تعیین عوامل تاثیرگذار روی ارزش ویژه نام و نشان تجاری در صنعت شکلات ایران

دوره 6، شماره 13، دی 1390، صفحه 115-130
حسین وظیفه دوست؛ حسین عماری

21.

توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی (مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک)

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 93-114
حدیث ابراهیمی؛ مرضیه باقری قلعه سلیمی

22.

رابطه بازاریابی رسانه‏های اجتماعی با رفتار مصرف‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

دوره 18، شماره 61، دی 1402، صفحه 15-30
زینب شعبانی نژاد؛ احسانه نژادمحمد نامقی؛ حسن اسماعیل پور

23.

مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1401
پریما خان بابائی؛ ناصر آزاد؛ فتانه علیزاده مشکانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب