1.

بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)

دوره 10، شماره 27، تیر 1394، صفحه 79-99
عادله سمیعی زفرقندی؛ شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی

2.

بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز

دوره 7، شماره 15، تیر 1391، صفحه 105-130
آرزو نخعی؛ بهرام خیری

3.

بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان (بررسی موردی شهر تهران)

دوره 6، شماره 12، مهر 1390، صفحه 21-43
کریم حمدی؛ فرهاد غفاری؛ آرایه افسردگان

4.

تأثیر متقابل جهت‌گیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی

دوره 15، شماره 47، شهریور 1399، صفحه 87-102
لیلا علی عربی؛ سید عباس کاظمی

5.

تاثیر ملاحظات زیست‌محیطی بر بازاریابی سبز در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های شیراز)

دوره 25، شماره 8، آبان 1402، صفحه 89-105
محمد باشکوه اجیرلو؛ یاور بابائی؛ گلثوم اکبری آرباتان؛ سجاد فردوسی

6.

طراحی مدل توسعه‌ای بازاریابی سبز برای محصولات ارگانیک

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 131-149
امید محمدی؛ علی پیرزاد؛ سید نجم الدین موسوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب