1.

الگوی خط مشی رفتار خریدار مجازی با تکیه بر متغیر اعتماد به برند آنلاین

دوره 13، شماره 46، تیر 1401، صفحه 133-152
کامبیز صناعی؛ اصغر مشبکی؛ حسن اسماعیل پور؛ سیاوش احمدی چهره برق

2.

بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف‌ کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران)

دوره 10، شماره 27، تیر 1394، صفحه 79-99
عادله سمیعی زفرقندی؛ شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی

3.

بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (موردمطالعه: مشتریان فروشگاه‌های افق کوروش شهر مشهد)

دوره 14، شماره 44، مهر 1398، صفحه 61-72
سیده سمیه قربی؛ محمد قاسمی نامقی

4.

بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز

دوره 7، شماره 15، تیر 1391، صفحه 105-130
آرزو نخعی؛ بهرام خیری

5.

بررسی تأثیر فعالیت‌های بازراریابی شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی‌ساز ایرانیان در شهر مشهد)

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 111-129
سیده سمیه قربی؛ محمد اکبری اره کمری؛ محمد قاسمی نامقی

6.

بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطه‌ای تشدید مشتری

دوره 15، شماره 46، خرداد 1399، صفحه 53-71
میلاد مرادی دیزگرانی؛ ابوذر آقایی کردشامی

7.

بررسی تأثیر محتوای رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام)

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 1-20
زهرا فیضی؛ پیمان غفاری آشتیانی

8.

بررسی تاثیر نگرش، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری بر قصد خرید کالاهای قاچاق (مورد مطالعه لوازم آرایشی و بهداشتی)

دوره 12، شماره 34، اردیبهشت 1396، صفحه 41-52
نادعلی سلطانی؛ محمدصالح نوروزی

9.

بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 61-80
عباسعلی حاجی کریمی؛ فاطمه کریمی جعفری؛ شهین یزدانی

10.

بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان)

دوره 9، شماره 23، تیر 1393، صفحه 1-17
اصغر باجلان؛ مجتبی منصوری؛ رضا شعبانی

11.

بررسی رابطه بین ارزش‌های لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آن‌ها در هنگام سفر با میانجی‌گری تصویر غذا

دوره 16، شماره 52، آبان 1400، صفحه 21-39
اصغر مشبکی اصفهانی؛ علی عابدینی؛ داریوش طهماسبی

12.

بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 1-24
بهرام خیری؛ متینه فتحعلی

13.

بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 37-54
حسین وظیفه دوست؛ وحیدرضا میرابی؛ مجید محمدی

14.

تأثیر ادراکات اخلاقی بر قصد خرید با نقش هویت‌پذیری مصرف‌کننده از سازمان و اعتماد به برند (مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ)

دوره 16، شماره 52، آبان 1400، صفحه 41-65
محمد علی نسیمی؛ سمیرا پالی

15.

تأثیر خودپنداره فردی (جمع‌گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف‌کنندگان محصولات مواد غذایی

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 21-33
مریم مجنونیان نوش آبادی؛ حمید سعیدی؛ شهرزاد چیت ساز

16.

تأثیر شهرت و کیفیت وب‌سایت‌ها بر احساس، ریسک درک شده و قصد خرید مشتریان از فروشگاه‌های‌ آنلاین (مطالعه موردی: وب‌سایت دیجی‌کالا)

دوره 15، شماره 46، خرداد 1399، صفحه 33-52
علی خورسند دلچه؛ صدیقه جلال پور

17.

تاثیر فرهنگ و محتویات تبلیغات شوخ طبعانه بر قصد خرید محصول در چارچوب نگرش‌ها و ادراکات مشتریان

دوره 12، شماره 34، اردیبهشت 1396، صفحه 77-93
سیدمحمد باقری؛ آزیتا قلی پور گودرزی

18.

تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 1-15
امیررضا احمدنژادمستی؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ فرشته لطفی زاده

19.

مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1401
پریما خان بابائی؛ ناصر آزاد؛ فتانه علیزاده مشکانی

20.

واکاوی نقش عوامل جمعیت‌شناختی (سن و جنسیت) و روان‌شناختی بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به مصرف محصولات کشاورزی ارگانیک در شهر ارومیه

دوره 13، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 69-80
مرتضی ملکی مین‌باش رزگاه؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ فاطمه محمدی؛ محسن عین علی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب