1.

Investigation of the influence of perceived risk dimensions on purchase intention with mediating role of trust in Iranian product

دوره 7، شماره 25، تیر 2022، صفحه 111-123
Aliakbar Shahri Mejarshin؛ Alireza Rousta؛ Abdullah Naami

2.

The Effect of Brand Equity on Purchase intention With Mediating Role of Brand Attitude

دوره 4، شماره 1، تیر 2023، صفحه 65-78
Ehsaneh Nejad Mohammad Nameghi؛ Abas Asadi؛ zahra khakrizi؛ Mohammad Ali Berangi,

3.

ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 17-35
محمد علی عبدالوند؛ مهرنوش نجفی

4.

ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید، آگاهی از محصول و درگیری ذهنی (پیچیدگی) محصول بر تصمیم خرید مصرف کنندگان

دوره 6، شماره 11، تیر 1390، صفحه 1-32
کامبیز حیدرزاده؛ شیرین خسروزاده

5.

ارزیابی تاثیر طبقه برند، شناخت برند و قیمت، بر ارزش موردانتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان)

دوره 5، شماره 9، مهر 1389، صفحه 21-55
کامبیز حیدرزاده؛ حسام زند حسامی؛ سیده سارا قافله باشی

6.

الگوی خط مشی رفتار خریدار مجازی با تکیه بر متغیر اعتماد به برند آنلاین

دوره 13، شماره 46، تیر 1401، صفحه 133-152
کامبیز صناعی؛ اصغر مشبکی؛ حسن اسماعیل پور؛ سیاوش احمدی چهره برق

7.

بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 1-16
کامبیز حیدرزاده؛ معصومه ورامینی

8.

بررسی تأثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر اساس سطوح آمادگی ذهنی مشتریان بر تصمیم به خرید

دوره 21، شماره 3(پیاپی 86)، مهر 1389، صفحه 27-52
دکتر کامبیز حیدرزاده؛ دکتر سید مهدی الوانی؛ کمال قلندری

9.

بررسی تاثیر عوامل منتخب بر قصد خرید محصولات سبز

دوره 7، شماره 15، تیر 1391، صفحه 105-130
آرزو نخعی؛ بهرام خیری

10.

بررسی تأثیر فعالیت‌های بازراریابی شبکه‌های اجتماعی بر قصد خرید مجدد و ارتباط اجتماعی پایدار (مورد مطالعه: شرکت آتی‌ساز ایرانیان در شهر مشهد)

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 111-129
سیده سمیه قربی؛ محمد اکبری اره کمری؛ محمد قاسمی نامقی

11.

بررسی تأثیر لذت محتوا و لذت روابط اجتماعی در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین نقش واسطه‌ای تشدید مشتری

دوره 15، شماره 46، خرداد 1399، صفحه 53-71
میلاد مرادی دیزگرانی؛ ابوذر آقایی کردشامی

12.

بررسی رابطه بین ارزش‌های لاکچری و نگرش مشتریان بر قصد خرید آن‌ها در هنگام سفر با میانجی‌گری تصویر غذا

دوره 16، شماره 52، آبان 1400، صفحه 21-39
اصغر مشبکی اصفهانی؛ علی عابدینی؛ داریوش طهماسبی

13.

بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 1-24
بهرام خیری؛ متینه فتحعلی

14.

تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 1-15
امیررضا احمدنژادمستی؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ فرشته لطفی زاده

15.

تحلیل ریسک‌های ادراک شده مشتریان بلیط اینترنتی شرکت‌های هواپیمایی بر اساس مدل پذیرش فناوری (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ایران ایر)

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 61-78
بهروز دینی؛ میثم فخاریان؛ ابوالفضل معصوم زاده زواره؛ سمیرا گلکاران مقدم

16.

تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی

دوره 9، شماره 24، مهر 1393، صفحه 1-17
پیمان غفاری آشتیانی؛ امین مظفری؛ زهرا آل مجتبی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب