1.

ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه)

دوره 2، شماره 3، مهر 1386، صفحه 1-26
محمدعلی عبدالوند؛ علی محمدنیا

2.

ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران)

دوره 7، شماره 14، فروردین 1391، صفحه 37-88
روح اله احمدی؛ محمد دنیائی؛ کامبیز نوابی زند

3.

استخراج مدل مالی رفتاری مشتریان در بانک‌های توسعه‌ای ایران با استفاده از تکنیک مدل سازی چند گروهی (مطالعه موردی: بانک صنعت و معدن)

دوره 9، شماره 35، آذر 1399، صفحه 313-336
محمد حسین لطف اله همدانی؛ محسن دستگیر؛ سید علی حیدری

4.

بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطه‌گر)

دوره 10، شماره 27، تیر 1394، صفحه 123-148
حسین رحیمی کلور

5.

بررسی ارزش ویژه‌ برند بانک صادرات و واکاوی از اثرات سوء استفاده‌های مالی بر آن از نگاه مشتری

دوره 2، شماره 8، دی 1392، صفحه 55-70
میثم شفیعی رودپشتی؛ محدثه تراهی؛ فاطمه ملک‌شاهی

6.

بررسی عوامل موثر بر احتمال انتخاب مطب دندانپزشکی از سوی مراجعین از منظر بازاریابی (مورد مطالعه: مطب‌های دندانپزشکی غرب استان مازندران)

دوره 11، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 21-32
هانیه یگانه؛ امیر خزائی پول

7.

تاثیر تبلیغات شفاهی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه در میان مشتریان شرکت های بیمه شهر رشت

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 115-137
علی داوری؛ امین محمدی آلمانی؛ امیر پورناصرانی

8.

تاثیر حمایت‌های اجتماعی توسعه‌پذیر بر رضایت‌مندی مشتری و رفتار شهروندی

دوره 11، شماره 1، دی 1397، صفحه 101-113
کریم حمدی

9.

تحلیلی بر وضعیت الگوی کسب وکار بانکداری شخصی (مطالعه موردی بانک رفاه کارگران)

دوره 9، شماره 33، اردیبهشت 1399، صفحه 93-107
ابراهیم عباسی؛ محمود رضائی بنجار

10.

تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأت‌های ورزشی استان مرکزی

دوره 12، شماره 35، شهریور 1396، صفحه 77-95
محسن اسمعیلی؛ شمس الدین رضائی؛ طهماسب شیروانی

11.

تخمین تأثیرات کیفیت خدمات توسط رویکرد سروکوال در لیزینگ شرکت ایران‌خودرو

دوره 15، شماره 48، آذر 1399، صفحه 103-119
حسین سوری؛ امیر صادقی؛ مهران خلج

12.

شناسایی و رتبه بندی معیارهای موثر بر خرید الکترونیکی در کشور

دوره 24، شماره 2 (پیاپی 99)، مهر 1392، صفحه 1-14
طهمورث حسنقلی پور؛ سید محمد هاشمی نژاد؛ محمد جواد عزیزان؛ محسن صیقلی

13.

شناسایی و رتبه بندی معیارهای موثر بر خرید الکترونیکی در کشور

دوره 2.2، شماره 1(پیاپی 2 آینده پژوهی مدیریت)، فروردین 1392، صفحه 1-14
طهمورث حسنقلیپور؛ سید محمد هاشمی نژاد؛ محمد جواد عزیزان؛ محسن صیقلی

14.

طراحی مدل فضای خرده‌فروشی و خودپنداره، مصرف‌گرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 151-170
بیضاء قاسمی؛ مهدی روح الامینی؛ علی ثریائی

15.

عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان در مرکز ناباروری یزد در سال 1393

دوره 6، شماره 3، آبان 1394، صفحه 35-42
محمد رنجبر عزت آبادی؛ مهناز ایوگی؛ عارفه دهقانی تقتی؛ نجمه باقیان



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب