1.

ارایه مدل ریاضی طرح ریزی خدمات پس از فروش

دوره 5، شماره 9، مهر 1389، صفحه 187-216
ناصر حمیدی؛ مهدی عسگر زاده صدقیانی

2.

ارائه الگویی برای ارزیابی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات (مطالعه موردی: بانک های شهرستان اراک)

دوره 20، شماره 2(پیاپی 81)، تیر 1388، صفحه 35-51
محمد علی عبدالوند؛ پیمان غفاری آشتیانی

3.

ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری

دوره 10، شماره 28، مهر 1394، صفحه 73-90
حجت اله حمیدی

4.

ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه)

دوره 2، شماره 3، مهر 1386، صفحه 1-26
محمدعلی عبدالوند؛ علی محمدنیا

5.

ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دوره 17، شماره 3( پیاپی 66)، مهر 1384، صفحه 45-58
کامبیز حیدرزاده؛ احمد زنده دل؛ حسین علی سلطانی

6.

ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران)

دوره 7، شماره 14، فروردین 1391، صفحه 37-88
روح اله احمدی؛ محمد دنیائی؛ کامبیز نوابی زند

7.

ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 35-68
کامبیز حیدرزاده؛ احسان عادل پور

8.

اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران )

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 93-113
رضا رادفر؛ فرهاد حسین زاده لطفی؛ آیسان خلیلو

9.

بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 1-16
کامبیز حیدرزاده؛ معصومه ورامینی

10.

بررسی ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در ایران

دوره 3، شماره 5، مهر 1387، صفحه 161-178
کریم حمدی؛ سید سرمد الحسینی

11.

بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام(online)

دوره 23، شماره 1,2(ویژه نامه شماره های 94-95 بهاروتابستان1391)، اردیبهشت 1391، صفحه 27-42
حسین وظیفه دوست؛ دنیا اسکندرنیا

12.

بررسی تاثیرات شایستگی نام تجاری بر وفاداری مشتریان دو بانک ملی ایران ( دولتی ) و بانک پارسیان ( خصوصی )

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 193-225
مهرداد حسن زاده؛ علی قدیری

13.

بررسی تاثیر ادراکات محیط خرید بر هیجانات مصرفی، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری گردشگران

دوره 10، شماره 27، تیر 1394، صفحه 1-16
کامبیز حیدرزاده؛ آرزو جوان بخت

14.

بررسی تأثیر اصالت رستوران بر ارزیابی مصرف‌کننده از ارزش‌های درک شده از محصول با توجه به نقش میانجی دلبستگی مکانی

دوره 16، شماره 51، تیر 1400، صفحه 87-105
مصیب درویش

15.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران

دوره 13، شماره 39، مرداد 1397، صفحه 37-54
نادره السادات نجفی زاده؛ علی اکبر میرزایی

16.

بررسی تأثیر کیفیت وب‌سایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وب‌سایت‌های رزرو سفر

دوره 13، شماره 38، اردیبهشت 1397، صفحه 15-31
باقر عباسپور؛ نادره السادات نجفی زاده؛ علی اکبر میرزایی

17.

بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران

دوره 2، شماره 4، اسفند 1401
سیده فاطمه حسینی خرمی؛ رسول عسگرپور

18.

بررسی عوامل فرهنگی و اجتماعی موثر بر میزان رضایت بیمه گذاران از شرکت بیمه ایران در شهر تهران (مطالعه موردی بیمه‌های اتومبیل)

دوره 5، 3 (پیاپی 13)، مهر 1390، صفحه 26-41
لیلا عشاق خسروشاهی؛ سیدمحمد سیدمیرزایی

19.

بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان بانک‌ها و مؤسسات مالی دولتی و خصوصی (مطالعه موردی: بانک ملی و اقتصاد نوین)

دوره 14، شماره 43، تیر 1398، صفحه 89-103
مهدی بادپا

20.

بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 37-54
حسین وظیفه دوست؛ وحیدرضا میرابی؛ مجید محمدی

21.

تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری،وفاداری مشتری و تصویربرند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)

دوره 14، شماره 56، بهمن 1396، صفحه 71-83
جعفر بهاری؛ شهلا بهاری؛ مرجان بذله؛ حامد بهاری

22.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی‌گری تعهد مشتری و رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک‌های خصوصی استان خوزستان)

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 95-109
سجاد ربیعه؛ علی رضاییان

23.

تاثیر مرچندایزینگ (بازارپردازی) بر رضایت و تصمیم خرید مشتریان (مطالعه موردی: فروشگاه‏های زنجیره ای شهر شیراز)

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 1-18
راضیه عضدی؛ فضل الله کاظمی

24.

تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه

دوره 13، شماره 38، اردیبهشت 1397، صفحه 115-132
مریم قمری پور؛ زهرا امیرحسینی

25.

تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تاثیرپذیری از مدل کانو

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 137-157
حسین وظیفه دوست؛ ساحل فرخیان

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب