1.

ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی

دوره 18، شماره 60، مرداد 1402، صفحه 75-91
یاسمین گل افشان یوسفی؛ اعظم رحیمی نیک؛ سینا نعمتی زاده؛ ماندان مومنی

2.

بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید

دوره 7، شماره 14، فروردین 1391، صفحه 89-103
علی رضا کیا

3.

توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی (مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک)

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 93-114
حدیث ابراهیمی؛ مرضیه باقری قلعه سلیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب