1.

بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان

دوره 6، شماره 12، مهر 1390، صفحه 100-112
بهرام خیری؛ بهروز قاسمی؛ وحیدرضا میرابی؛ پویا قلی پور سنگلجی

2.

طراحی الگوی بازاریابی کسب و کار با رویکرد اجتماعی و سیاسی و شیوه گزارشگری آن

دوره 11، شماره 43، مهر 1401، صفحه 505-527
حمیدرضا تیموری؛ کامبیز شاهرودی؛ علی اسماعیل زاده مقری؛ فرزین فرحبد

3.

مولفه ها، پیشایندها و پیامدهای تاثیرگذار بر تدوین استراتژی های بازاریابی سیاسی

دوره 32، شماره 3 (پیاپی 126)، آذر 1400
حمیدرضا تیموری؛ کامبیز شاهرودی؛ علی اسماعیل زاده مقری؛ فرزین فرحبد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب