1.

ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 51-66
افسانه زمانی مقدم؛ شیوا جعفری فرد

2.

ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی از کشور خاستگاه تولید، آگاهی از محصول و درگیری ذهنی (پیچیدگی) محصول بر تصمیم خرید مصرف کنندگان

دوره 6، شماره 11، تیر 1390، صفحه 1-32
کامبیز حیدرزاده؛ شیرین خسروزاده

3.

بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 1-16
کامبیز حیدرزاده؛ معصومه ورامینی

4.

بررسی تأثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر اساس سطوح آمادگی ذهنی مشتریان بر تصمیم به خرید

دوره 21، شماره 3(پیاپی 86)، مهر 1389، صفحه 27-52
دکتر کامبیز حیدرزاده؛ دکتر سید مهدی الوانی؛ کمال قلندری

5.

بررسی تأثیر توجه به فضای دیجیتال بر تصمیم‌گیری مصرف‌کننده با نقش میانجی علاقه به برند و تمایل به خرید

دوره 1، شماره 2، تیر 1401، صفحه 166-180
سهیلا زرین جوی الوار؛ دنیا باوی

6.

رابطه بین بازاریابی بازی‌های رایانه‌ای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی

دوره 13، شماره 39، مرداد 1397، صفحه 81-95
داریوش طهماسبی آقبلاغی؛ علی عابدینی

7.

مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید

دوره 18، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 1-19
ثمین ذهبی؛ عباس اسدی؛ بهناز خدایاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب