1.

Designing a model of key indicators for evaluating financial technology in Iran's banking industry with Mixed approach

دوره 9، شماره 35، دی 2024، صفحه 295-307
Taher Alizadeh؛ zohreh mousavi kashi؛ Azam Shokri Cheshmeh Sabzi

2.

Electronic Banking Industry and Accountability (Case of Study: Employees of Refah Bank)

دوره 6، شماره 1، خرداد 2016، صفحه 33-42
Mohammad Zaman Mohammadi Raeesi؛ Soroush Fathi

3.

The Developments of the Electronic Banking (E-banking) Industry, A Step towards Achieving Sustainable Development

دوره 10، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 85-95
Mohammad Zaman Mohammadi Raisi؛ Soroush Fathi؛ Habibollah Karimian

4.

ارائه الگوی مهار پول‌شویی در نظام بانکی ایران با تأکید بر عامل فرهنگ‌سازی عمومی

دوره 14، شماره 4 (پیاپی 50)، بهمن 1399، صفحه 143-156
عبدالمهدی ترابیان؛ مسعود پورکیانی؛ سعید صیادی

5.

ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد و جایگاه بانکها مبتنی بر نوآوری خدمات فناوری مالی

دوره 12، شماره 47، مهر 1402، صفحه 521-540
علی بیگوند؛ فریدون رهنمای رودپشتی؛ هدی همتی؛ نرگس یزدانیان

6.

ارائه مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران)

دوره 30، شماره 4 (پیاپی 119)، اسفند 1398
علی امیدی؛ وحیدرضا میرابی؛ ادریس محمودی؛ محمدحسین رنجبر

7.

ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 141-165
شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی؛ محمد رضا فیضی

8.

بررسی ادراکات مصرف کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی در مناطق جنوبی استان کرمان

دوره 6، شماره 11، تیر 1390، صفحه 175-195
حسین ذوالفقار دهنوی؛ داریوش رشیدی

9.

شناسایی عوامل موثر بر پذیرش نوآوری کارت های چند منظوره در بانک سرمایه و رتبه بندی عوامل با رویکرد فازی

دوره 10، شماره 37، فروردین 1400، صفحه 195-214
عباس خمسه

10.

شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های کلیدی ارزیابی فناوری مالی در صنعت بانکی ایران مبتنی بر رویکرد ترکیبی تکنیک دنپ

دوره 13، شماره 51، مهر 1403، صفحه 485-512
طاهر علیزاده؛ زهره موسوی کاشی؛ اعظم شکری چشمه سبزی

11.

شناسایی و اولویت بندی موانع استفاده از پایانه های فروش بانک صادرات شهرستان بندرعباس

دوره 9، شماره 24، مهر 1393، صفحه 49-69
سیامک محمدی پور؛ سیدمسعود سیدی؛ علی استقلال؛ رقیه صمدی تیراندازی

12.

عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک پارسیان

دوره 3، شماره 5، مهر 1387، صفحه 125-141
زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمد مهدی کوارویی

13.

ماهیت مسئولیت مدنی بانک ناشی از اسکیمینگ بر مبنای قواعد فقهی

دوره 15، شماره 56، اسفند 1401، صفحه 102-113
محمدرضا نامجویان؛ سیدمحمدرضا امام

14.

میزان آشنایی و رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک در ایران

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 123-139
تورج صادقی

15.

نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی و تأثیر بر ساختار سازمانی

دوره 10، شماره 1(پیاپی 28)، اردیبهشت 1394، صفحه 127-143
سید عبدالله سجادی جاغرق؛ علیرضا قرائتی؛ مجید حیدری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب