1.

ارزیابی تاثیر بازارگرایی ، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 1-26
محمدرضا پاکدل؛ شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی

2.

ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی

دوره 2، شماره 4، آذر 1401
عطیه مرادی؛ حسین وظیفه دوست

3.

بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک)

دوره 10، شماره 28، مهر 1394، صفحه 15-30
محمد امین جمشیدیان

4.

پیامدهای اجرای بازاریابی علّی در سیستم بانکی و تأثیر آن بر وفادارسازی مشتریان به بانک‌ها

دوره 15، شماره 46، خرداد 1399، صفحه 89-106
علی ولی پور؛ محمود نورائی؛ کامیار کاوش

5.

طراحی مدل وفاداری مشتری در صنعت هتلداری با رویکرد برنامه ریزی گردشگری ورزشی (مطالعه موردی هتلهای استان مازندران )

دوره 17، شماره 66، مرداد 1399، صفحه 61-75
علی جیرسرایی؛ مرتضی دوستی پاشا؛ سید حسین علوی؛ فرشاد امامی

6.

نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری

دوره 12، شماره 35، شهریور 1396، صفحه 37-49
محمد جواد تقی پوریان؛ مهسا مشایخ بخش؛ آزاده محمدپور؛ سپیده عطایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب