1.

ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران

دوره 15، شماره 47، شهریور 1399، صفحه 51-67
ریحانه نقش زن خواجویی؛ مهدی سلیمی؛ رسول نظری

2.

بررسی تأثیر تحریف‌های شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم)

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 83-94
ندا مرادی؛ محمد غفاری

3.

بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر برندینگ در مراکز درمانی بر اساس مدل خودسازماندهی

دوره 16، شماره 52، آبان 1400، صفحه 143-151
امیرحسین صمدزاده

4.

بررسی رابطه اعتماد و اطمینان مصرف کننده بر پذیرش برندهای خرده فروشی (مطالعه موردی: هاکوپیان)

دوره 9، شماره 23، تیر 1393، صفحه 1-17
اصغر باجلان؛ مجتبی منصوری؛ رضا شعبانی

5.

بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان با استفاده از روش تحلیل عاملی

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 47-64
محمود سمیعی نصر؛ سید مسلم علوی؛ مهدی نجفی سیاهرودی

6.

بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند مواد شوینده از دیدگاه بانوان شهر اصفهان

دوره 10، شماره 27، تیر 1394، صفحه 17-34
حامد کرمیان؛ احمدرضا شکرچی زاده؛ ریحانه ریسمانکارزاده

7.

تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن)

دوره 9، شماره 22، اردیبهشت 1393، صفحه 117-130
بهنام قربانی فرد؛ شهرام هاشم نیا؛ سید شهاب موسوی

8.

تأثیر ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزى در ﮔﺴﺘﺮش ﺑﺎزارﻳﺎبی و ﺻﺎدرات محصولات ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان در ﺑﺎزار ﻛﺸﻮرهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎورى مازندران)

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 93-110
ودود جوان امانی؛ حمید اکبری

9.

تاثیر بازاریابی شبکه‌ای بر وفاداری به برند تکنیک در مصرف‌کنندگان شهر بوشهر

دوره 2، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 43-55
صفورا شهنیایی؛ سیما نجف نژاد

10.

تأثیر تداعی کننده‌ها بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 33-47
مجتبی قربانی آسیابر؛ مهدی نادری نسب؛ احمد راه چمنی

11.

تاثیر حمایت‌های اجتماعی توسعه‌پذیر بر رضایت‌مندی مشتری و رفتار شهروندی

دوره 11، شماره 1، دی 1397، صفحه 101-113
کریم حمدی

12.

تبین پدیدارشناسی مفهوم سرگردانی مشتریان در انتخاب برند های تجاری (بانک ها)با در نظر گرفتن متغیر ارزش ویژه برند و هزینه یابی بر مبنای فعالیت "پژوهش آمیخته"

دوره 9، شماره 36، دی 1399، صفحه 53-65
سید علی جلالی نظری؛ کامبیز حیدرزاده؛ حمید رضا سعید نیا

13.

چارچوب جدید استراتژی نام گذاری بین المللی

دوره 5، شماره 9، مهر 1389، صفحه 131-156
حسین وظیفه دوست؛ ندا زرین نگار

14.

رابطه ارزیابی‌های ذهنی سرمایه گذاران حقیقی از محصول و برند و ترجیح آنان به خرید سهام

دوره 3، شماره 10، مرداد 1393، صفحه 199-218
مصطفی قاضی زاده؛ محمود اسفندیاری سلوکلو؛ محمد ابراهیم راعی عزآبادی؛ حسین رئیسی قربان آبادی

15.

شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌های برند موفق در آموزش عالی ایران (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 آبان 1401
ارسلان نامی؛ شهناز نایب زاده؛ سیدحسن حاتمی نسب؛ محمدتقی هنری

16.

شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی الکترونیک در ارتقای برند مقاصد گردشگری سلامت

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 79-91
نوید ماجدی؛ امیرحسین شایق

17.

طراحی الگوی قیمت‌گذاری ارزش برند در شرکت‌های تأمین سرمایه: راهبرد ادغام و تملیک

دوره 13، شماره 49، فروردین 1403، صفحه 201-216
حمید خیل‌نژاد؛ فریز طاهری‌کیا؛ سیدمهدی جلالی؛ بیتا تبریزیان

18.

طراحی مدل برند کارفرما برای سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر بازاریابی داخلی

دوره 11، شماره 33، اسفند 1395، صفحه 117-134
لیلا بیگلو؛ کریم اسگندری

19.

طراحی و تبیین مدل برند شهری به منظور ایجاد برند مقصد گردشگری با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 31، شماره 4 (پیاپی 123)، اسفند 1399
رومینا ربانی؛ سید مهدی جلالی؛ حسن مهرمنش

20.

لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی

دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، فروردین 1391، صفحه 9-22
علی اکبر فرهنگی؛ بیتا شاه منصوری

21.

واکاوی عوامل بازاریابی تاثیرگذار بر تمایل به انتخاب یک برند بیمارستانی

دوره 11، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 19-34
ارش دهقان؛ محمد جواد تقی پوریان؛ سهیلا نظرپور؛ مرضیه گرجی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب