1.

Balanced evaluation of suppliers performance by applying a hybrid DEMATEL-DEA approach in presence of undesirable factors

دوره 5، شماره 18، مرداد و شهریور 2019، صفحه 31-48
M. Homayounfar؛ A.R. Amirteimoori

2.

Efficiency Evaluation by using mixed modeling of Data Envelopment Analysis and Balanced Scorecard- A Case Study in the banking industry

دوره 2، شماره 5، مرداد 2016، صفحه 5-24
M. Fallah Jelodar

3.

"اثر رشد، نوآوری ومدیریت دانش بر رابطه بین ابعاد کارت امتیازی متوازن با بهره وری سازمانی"

دوره 10، شماره 37، فروردین 1400، صفحه 159-171
راضیه رضایی؛ سید یوسف احدی سرکانی؛ محمد محمودی

4.

ارزیابی پروژه های تحقیق و توسعه (R&D) با رویکرد مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده‌ها (DEA-BSC)

دوره 24، شماره 1 (پیاپی 98)، اردیبهشت 1392، صفحه 99-114
رضا رادفر؛ فریبا صلاحی

5.

ارزیابی پروژه های تحقیق و توسعه(R&D) با رویکرد مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها(DEA-BSC)

دوره 1.1، شماره 1(پیاپی 1آینده پژوهی مدیریت)، دی 1391، صفحه 99-114
رضا رادفر؛ فریبا صلاحی

6.

ارزیابی عملکرد بانک دی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن

دوره 4، شماره 15، مهر 1394، صفحه 133-142
سینا نعمتی زاده؛ مهسیما حایری میبدی

7.

ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن پایدار ( مورد مطالعه: بانک سرمایه)

دوره 11، شماره 41، فروردین 1401، صفحه 63-79
محمدرضا نیکبخت؛ اکبر رحیمی پور

8.

ارزیابی مدل کارت امتیازی متوازن با استفاده از شبیه سازی دینامیکی مطالعه موردی: بانک سامان

دوره 7، شماره 3(پیاپی 22 )، مهر 1393، صفحه 1-19
محمد علی افشار کاظمی؛ فاطمه پناهی

9.

استخراج نقشه استراتژی تاب آوری از نگاه اسلام در مدیریت بحران سازمان ها با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک دیماتل فازی

دوره 16، شماره 58، اسفند 1401، صفحه 87-103
احمد ابراهیمی؛ فاطمه عزیزآبادی فراهانی؛ مینو لفافچی؛ سرور لفافچی

10.

بررسی پیاده سازی نقشه استراتژی کارت امتیازی متوازن در دو سازمان ایرانی

دوره 21، شماره 1(پیاپی 84)، فروردین 1389، صفحه 151-176
دکتر محسن الوندی؛ فاطمه عاملی

11.

تأثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد براساس کارت امتیازی متوازن (مورد مطالعه شرکت توزیع برق اصفهان)

دوره 8، 3(پیاپی 27 پاییز1396، آذر 1396، صفحه 37-50
حسین صدری؛ محمدرضا دلوی

12.

تدوین استراتژی نظام مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن در شرکت ساپکو

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 119-144
جلال حقیقت منفرد؛ الهام سرایی نیا

13.

طراحی مدل ترکیبی کارت امتیاز متوازن و تحلیل پوششی داده‌ها مطالعه موردی: ارزیابی کارائی نسبی شرکت‌های دارویی عضو بورس اوراق بهادار

دوره 1، شماره 3، آذر 1388، صفحه 15-32
محمد‌علی افشار کاظمی؛ عباس طلوعی اشلقی؛ لیلی قلم سیاه

14.

کاربرد کارت امتیازی متوازن در تعیین شاخص های سنجش عملکرد آموزش عالی

دوره 9، 4( پیاپی 32 زمستان 1397، اسفند 1397، صفحه 1-14
مهدی صادقیان سورکی؛ رضا عقیلی؛ یوسف رنجبر سودجانی

15.

مدلسازی روابط علّت و معلولی نقشه استراتژی با استفاده از تکنیک دیماتل (موردکاوی شرکت سایپا یدک)

دوره 24، شماره 1 (پیاپی 98)، اردیبهشت 1392، صفحه 47-62
جواد جاسبی؛ فرشید محمدنژاد



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب