1.

احکام رسانه از منظر فقه شیعه

دوره 14، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 7-21
محمد رسول آهنگران؛ سید محمد مهدی محقق

2.

ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانه‌ها در ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیام‌های تبلیغاتی

دوره 10، شماره 2(پیاپی 29)، مرداد 1394، صفحه 25-36
هاشم آقازاده؛ طاهر روشن دل اربطانی؛ سماء بانی فاضل

3.

ارزیابی پیمایشی آسیب های اجتماعی در یزد با تاکید بر عوامل رسانه ای

دوره 8، شماره 4(پیاپی 23)، دی 1392، صفحه 181-189
محمودرضا مرتضوی

4.

اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک

دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، بهمن 1391، صفحه 63-72
بیتا شاه منصوری؛ پوریا شاه منصوری

5.

الگوی ارتباطات رسانه ای برای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان و بهبود و توسعه کشاورزی (مورد مطالعه :رسانه های ترویجی)

دوره 16، شماره 3، آبان 1400، صفحه 29-47
سید محمد موسوی؛ فائزه تقی پور؛ احمد رضا گل پرور

6.

الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها

دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، اسفند 1397، صفحه 91-108
رضا راضی؛ افسانه مظفری؛ علی اکبر فرهنگی

7.

باز پژوهی مبانی فقهی مسئولیت مدنی رسانه ها

دوره 16، شماره1(پیاپی31)، فروردین 1402
مریم پوربابایی؛ فریبا پهلوانی؛ عباس سماواتی

8.

بازتولید نمادین ارزشهای جامعه در خصوص زن در تلویزیون

دوره 1، شماره 4، مهر 1388، صفحه 135-154
سید یعقوب موسوی؛ معصومه کمال الدینی

9.

بررسی اهمیت و جایگاه رسانه در حفاظت از محیط زیست با رویکرد توسعه پایدار

دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، شهریور 1395، صفحه 17-27
لعبت تقوی؛ اوین حبیبی؛ لیلا اسدامرجی

10.

بررسی تأثیر رسانه برمسئولیت اجتماعی سازمان های دولتی ایران

دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، فروردین 1390، صفحه 141-157
حسن گیوریان

11.

بررسی تاثیرسریال های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برگرایش جوانان به مد (مورد مطالعه جوانان شهرتهران)

دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، آبان 1392، صفحه 55-65
سهیلا ترابی

12.

بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه

دوره 15، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 111-124
آیدین سلام زاده؛ مهدی تاج پور؛ الهه حسینی

13.

بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بر رفتار سرمایه گذاران در بازار سرمایه ایران

دوره 11، 1( پیاپی 37 بهار 1399)، مرداد 1399، صفحه 39-50
آرزو خسروانی؛ قدرت الله طالب نیا؛ فاطمه صراف

14.

بررسی تطبیقی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و بی بی سی فارسی

دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، مرداد 1393، صفحه 75-90
سمیه سادات مهدوی؛ فاطمه احمدنژاد اتو

15.

بررسی جامعه شناختی تبلیغات رسانه ای (تلویزیون) و تاثیر آن بر مصرف کالاهای خانگی (تحقیقی در تهران 1394)

دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، مرداد 1398، صفحه 55-63
نرگس شادجو؛ باقر ساروخانی؛ مهرداد نوابخش

16.

بررسی رابطه سواد رسانه ای و سلامت اجتماعی بانوان شاغل در کارخانه های تبریز (مطالعه موردی: کارکنان زن شاغل در شرکت صنعتی داداش برادر "شونیز" و صنایع صبح پارلار آسیا)

دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، اسفند 1397، صفحه 59-73
فیروز راد؛ الهام پسوده

17.

بررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و سواد رسانه‌ای

دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، آبان 1393، صفحه 19-28
الهام سادات بلبلی؛ سروناز تربتی

18.

بررسی زوال کلان ساختارها و الگوهای بلاغی در ترجمه رسانه ای و بیان راهبردها

دوره 13، شماره 3(پیاپی42)، آذر 1397، صفحه 80-89
سجاد فرخی پور

19.

بررسی میزان استفاده از رسانه‌های مختلف و ارتباط آن با ملاک‌های رای‌دهی در میان شرکت‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396

دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، اردیبهشت 1397، صفحه 51-68
زهرا مجدی زاده

20.

بررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی

دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، اردیبهشت 1393، صفحه 135-143
نازنین ملکیان؛ سیده نسرین پور انواری

21.

بررسی مقایسه ای ساختار و محتوای اخبار و مطالب مربوط به اعتیاد در روزنامه های ایران و همشهری در سال 1390

دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، مرداد 1393، صفحه 91-110
سید علی رحمانزاده؛ مهناز پیش دار

22.

بررسی نقش متغیرهای رسانه و همسالان در گرایش دانشجویان دختر نسبت به محصولات آرایشی و بهداشتی: تئوری عمل منطقی بسط یافته

دوره 18، شماره 61، دی 1402، صفحه 43-60
محمد نظری پور؛ بهار دستاران

23.

بررسی و ارزیابی نقش رسانه ها بر توسعه گردشگری شهری با استفاده از تکنیک تحلیل مسیر

دوره 13، شماره 1(پیاپی40)، خرداد 1397، صفحه 21-38
ابراهیم علی پور؛ محمد حسن یزدانی؛ احد بیوته؛ امیر حسام دشتی

24.

بررسی واکاوی مسئولیت‌های اجتماعی رسانه

دوره 12، شماره 2(پیاپی38)، آذر 1396، صفحه 55-66
غلامحسین بیابانی

25.

بررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانه‌های جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه)

دوره 15، شماره 3، آبان 1399، صفحه 33-50
محمدصالح حسین زاده

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب